شهر خبر

جواد آرین‌منش، فعال سیاسی اصولگرا:

اظهارنظرهای «کیلویی» باعث می‌شود جامعه‌ حساس شود؛ آن‌هم جامعه ای که می‌داند عمده مشکلات کشور ناشی از عملکرد ضعیف مسئولان است

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: اظهارنظرهای بدون استناد و کیلویی باعث می‌شود جامعه‌ حساس شود؛ جامعه‌ای که با هزاران مسئله مواجه‌ است و می‌داند که عمده مشکلات کشور مانند بیکاری، فقر و گرانی ناشی از عملکرد ضعیف مسئولان است.

اظهارنظرهای «کیلویی» باعث می‌شود جامعه‌ حساس شود؛ آن‌هم جامعه ای که می‌داند عمده مشکلات کشور ناشی از عملکرد ضعیف مسئولان است
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۰۹:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

اخیرا یک فعال سیاسی گفته است که «با شرایط فعلی و میزان درآمد و... باید وضعیت زندگی خودمان را به کشور‌هایی مانند هند و بنگلادش و پاکستان مقایسه کنیم. اگر از کالای ایرانی حمایت کردیم و ساعات کار و تلاشمان را افزایش دادیم آن وقت باید سطح زندگی خودمان را با ژاپن و آلمان مقایسه کنیم... برخی ایران را با آلمان مقایسه می‌کنند و این در حالیست که مردم آلمان بسیار بیشتر از ایرانیان کار و تلاش می‌کنند». حالا پرسش آن است که این سخنان چه قدر دقیق است و مقصر وضعیت کنونی رفاه معیشت مردم‌اند یا مسئولان؟

جواد آرین‌منش، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع گفت: «انتظار می‌رود افراد مطرح سیاسی سخنان خود را مبتنی بر آموزه‌های علمی و دقیق مطرح کنند و از طرح موضوعاتی که شاید به نوعی قابل اثبات دقیق هم نباشد پرهیز کنند. اگر بگوییم فرضا مردم ایران تنبل هستند، باید بدانیم مسئولان هم از بین همین مردم انتخاب می‌شوند و البته نمایندگان مجلس که عصاره ملت‌اند هم از بین همین مردم به مجلس می‌روند.

به گزارش نامه نیوز بخش هایی از گفت  گوی آرین منش را در ادامه می خوانید: