شهر خبر

خانه های نقلی پر طرفدار در این مناطق / نرخ اجاره خانه در نواب چقدر است؟ + جدول قیمت

اقتصاد خانه های نقلی پر طرفدار در این مناطق / نرخ اجاره خانه در نواب چقدر است؟ + جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی قیمت هزینه اجاره خانه نقلی در نواب و پیروزی خواهیم‌ پرداخت.

در کشورهایی که هزینه های مسکن زیاد است، خانه های کوچک متراژ یا به اصطلاح خانه نقلی برای جوانان و زوج های جوان به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه و جذاب در نظر گرفته می شوند. این خانه ها معمولاً از طراحی هوشمندانه ای برخوردار بوده و با استفاده از فضاهای کوچک، امکانات کاملی برای زندگی را فراهم می کنند. بهره گیری از چیدمان اثاثیه داخلی، جابجایی قابلیت حرکت مبلمان و استفاده از جایگاه های ذخیره سازی بهینه، پایداری و کارایی بیشتری را در این خانه ها ایجاد می کند و در نتیجه زندگی در خانه های کوچک متراژ، به یک تجربه زندگی راحت و موفق تبدیل می شود.

اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در نواب و پیروزی را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره یک واحد نقلی در نواب را دارید، یک واحد ۴۹ متری ۱۳ ساله را با رهن کامل ۳۳۰ میلیون تومانی در نواب برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در نقلی نواب هستید می‌توانید یک خانه ۵۰ متری که انباری دارد را با رهن ۱۰۰ میلیون و اجاره ۵ میلیونو ۸۵۰ هزار تومانی در نواب کرایه کنید.

اگر واحدی در نواب خانه ۶۰ متری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری است که و دو خوابه و پارکینگ، انباری آسانسور دارد را با رهن ۳۰۰ میلیون و اجاره ۲ میلیون تومانی در نواب برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در نواب با متراژ ۵۸ متر در حالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته شده است را با رهن کامل ۳۷۰ میلیون تومان در نواب برای اجاره آگهی شده است.

اگر در پیروزی به دنبال خانه نقلی ۶۱ متری هستید باز یک واحد که یک اتاق خواب دارد را با با ودیعه ۱۰۰ میلیونو اجاره ماهانه ۸ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در پیروزی را دارید، یک واحد ۵۵ متری که ۱ اتاق خواب دارد با رهن ۸۰ میلیونی و اجاره ۶ میلیون تومانی در پیروزی قیمت‌گذاری شده است.

اگر در پیروزی به دنبال خانه نقلی ۶۰ متری هستید باز یک واحد که یک اتاق خواب دارد را با با ودیعه ۴۵۰ میلیونو اجاره ماهانه ۲ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه اجاره نقلی در نواب و پیروزی به‌دست خواهید آورد.

نرخ-مسکن

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در پیروزی و نواب برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.