شهر خبر

قیمت جدید خودرو های چینی اعلام شد / قیمت پایه هونگچی چند شد؟

اقتصاد قیمت جدید خودرو های چینی اعلام شد / قیمت پایه هونگچی چند شد؟

در این گزارش قیمت جدید خودرو های چینی را مشاهده می کنید

قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت خودرو، تکنولوژی استفاده شده در ساخت، قابلیت‌های امنیتی و رفاهی، طراحی و برند خودرو و ... هستند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، قوانین و مقررات دولتی، رقابت با سایر شرکت‌های خودروسازی، تقاضای بازار و ... هستند. بنابراین، قیمت خودرو در بازار خودرو تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل داخلی و خارجی قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیرگذار باشد.امروز نیز قیمت برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ را همراه با روند افزایشی می‌خوانید.

چانگان و هونگچی H۵ از خودروهای وارداتی چینی ۲۰۲۳ هستند که چندماهی از واردات آنها توسط خودروسازی های سایپا و بهمن موتور می‌گذرد. بر اساس لیست قیمت خودروهای وارداتی، قیمت خودرو چینی چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ حوالی یک میلیاردو۳۷۵ میلیون تومان است.  همچنین قیمت نمایندگی سایپا برای این مدل یک میلیاردو۲۷۴ میلیون شده است. قیمت چانگان وارداتی مدل CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ هم یک میلیاردو ۴۷۵ میلیون اعلام شده است. قیمت هونگچی H۵ هم ۲ میلیاردو۶۲۰ میلیون تومان ارزشگذای شده است.

قیمت پایه هونگچی خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است این قیمت علی‌الحساب است و پس از آن هزینه‌هایی از جمله عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

قیمت خودروهای چینی بازار آزاد

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲
۲۰۲۳ صفر ۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ ۲۰۲۳ صفر ۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ ۲۰۲۳ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۲۷۴,۱۳۲,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ ۲۰۲۳ صفر (قیمت نمایندگی) ۱,۱۴۳,۴۸۸,۰۰۰
هونگچی H5 ۲۰۲۳ صفر (قیمت نمایندگی) ۲,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما