شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#رئیسی

پاسخ مدیرعامل متروی تهران به انتقادها به اظهارات رئیسی درباره افتتاح ۴۰ کیلومتر خط‌ ریلی متروی پرند؛ درست گفتند بیشتر از قولی که دادند، اجرا کردند!

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پاسخ به انتقادها مبنی بر اینکه «فاصله پرند تا تهران ۲۰ کیلومتر است؛ چطور رئیسی متروی ۴۰ کیلومتری را افتتاح کرد؟» گفت: ایشان درست گفتند، چراکه قرار بود متروی تهران- پرند یک خطه باشد ولی خط دوم هم تقریباً آماده است. این در حالی است که دولت سال گذشته قول یک خطه را داده بودند اما اکنون بیشتر از قولی که داده عمل کرده است.

پاسخ مدیرعامل متروی تهران به انتقادها به اظهارات رئیسی درباره افتتاح ۴۰ کیلومتر خط‌ ریلی متروی پرند؛ درست گفتند بیشتر از قولی که دادند، اجرا کردند!
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۷:۳۰:۰۴
اعتمادآنلاین |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران انتقادات وارده به سخنان رئیس دولت مبنی بر اینکه «فاصله پرند تا تهران ۲۰ کیلومتر است؛ چطور رئیس دولت متروی ۴۰ کیلومتری را افتتاح کرد؟» پاسخ داد و اظهارات رئیس دولت را تایید کرد.

به گزارش ترابران، در حالی که سخنگوی شورای شهر تهران امروز به روزنامه همشهری خبر داده که در حال حاضر ۲ رام قطار با ۳ واگن در خط متروی تهران‌-پرند فعال شده اما مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران به خبرنگار پایگاه خبری ترابران گفت که یک رام قطار با ۷ واگن در این خط فعال است.

درستی در پاسخ به پرسشی درباره سرفاصله حرکت قطارهای خط پرند، گفت: «در حال حاضر، فاصله بین هر قطار ۲ ساعت است.»

او درباره قیمت بلیت متروی تهران-پرند نیز گفت: «این موضوع در اختیار شورای شهر است و باید صبر کرد و دید مصوبه شورای شهر چقدر خواهد بود.»

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران احتمال دارد که قیمت بلیت ۱۳ هزار تومان تعیین شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پاسخ به انتقادها مبنی بر اینکه «فاصله پرند تا تهران ۲۰ کیلومتر است؛ چطور رئیسی متروی ۴۰ کیلومتری را افتتاح کرد؟» اظهار کرد: «ایشان درست گفتند، چراکه قرار بودمتروی تهران- پرند یک خطه باشد ولی خط دوم هم تقریباً آماده است. این در حالی است که دولت سال گذشته قول یک خطه را داده بودند اما اکنون بیشتر از قولی که داده عمل کرده است.»

گفتنی است؛‌ رئیس‌ دولت در روز افتتاح متروی تهران- پرند گفته بود: در این مدت بخش‌های مختلف دست به دست هم دادند و به این قول یک ساله بهتر از آنچه وعده دادند، عمل کردند. اینجا قرار بود یک خط ۲۰ کیلومتری باشد اما اکنون این افتتاح به‎‌صورت رفت و برگشت یعنی ۴۰ کیلومتر انجام شد.»