شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جنوب تهران#قیمت#قدیمی

رهن کامل خانه در منطقه قدیمی جنوب تهران / واحدهای کوچک متراژ این منطقه چند؟ + جدول قیمت

اقتصاد رهن کامل خانه در منطقه قدیمی جنوب تهران / واحدهای کوچک متراژ این منطقه چند؟ + جدول قیمت

امروز در این گزارش به بررسی قیمت رهن کامل آپارتمان در محله فلاح تهران خواهیم پرداخت.

بازار مسکن در محله فلاح تهران به نسبت سایر محله‌های دیگر جنوب شهر، رونق بیشتری دارد. به این دلیل که این منطقه از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است. سطح قیمت مسکن در این منطقه متوسط است. این منطقه از تهران جزو محله‌های قدیمی محسوب می‌شود که اکنون در منطقه ۱۷ شهرداری قرار گرفته است.

فلاح در منطقه‌ی ۱۷ تهران، منطقه‌ای محبوب که از سمت شمال در همسایگی مناطق ۹ و ۱۰ است و در قسمت جنوب غربی تهران واقع شده، قرار داره. فلاح از شمال به خیابان قزوین و از جنوب به خیابان ابوذر، منتهی میشه. همچنین درغرب این محله، خیابان لقمان و در شرق اون خیابان شهید سوری قرار اگر به دنبال واحد با رهن کامل در فلاح هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره واحد در فلاح دارید یک واحد با متراژ ۷۵ متری را با مبلغی بالغ‌ بر ۵۰۰ میلیون تومان رهن کنید.

واحد دیگر با متراژ ۵۵ متر که یک خوابه است و انباری و آسانسور، نوساز است را در فلاح با ودیعه ۴۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین واحد دیگر نوساز با متراژ ۱۲۵ متر که دارای ۲ اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ است در فلاح این واحد را با رهن کامل ۷۵۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر واحد ۴۱ متری مد نظر دارید، باز واحدی دیگری که ۱۲ ساله است و یک اتاق خواب دارد باید ۲۳۰ میلیون تومان برای این واحد در فلاح پرداخت کنید.

اگر واحد ۸۰ متری می‌خواهید باز واحدی که ۲ اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن کامل ۵۵۰ میلیون تومان در فلاح برای اجاره آگهی شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن کامل خانه در فلاح و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه در فلاح به‌دست می‌آورید.

قیمت-خانه

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در فلاح برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.