شهر خبر

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است و با جعل یک کشور به دنبال آن این مهم بود و این در حالی است که آنها نمی‌توانند یک ملت بسازند چرا که ملت ویژگی‌هایی دارد که با جعل نمی‌توان به آن رسید.

نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۲:۵۰:۲۴
اعتمادآنلاین |

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز چشم جهانیان به غزه دوخته شده و شاهد جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و پشتیبانی‌های گسترده جهان‌خواران عالم به‌ویژه آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در غزه مظلوم و مقتدر ، چندین هزار کودک و مادر به شهادت رسیده است و اصلی‌ترین مقاومت از زنان غزه است چرا که این مادران هستند که از شهادت کودکان و فرزندان بیشترین آسیب و فشار را متحمل می شوند و صبر می کنند.

وی گفت: امروز فرهنگ مقاومت در سطح جهان اسلام منتشر شده است و جغرافیایی جهان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی دچار تحول شد، در راستای ترویج فرهنگ مقاومت بیداری در سطح دنیا اتفاق افتاده و در میدان حمایت از مردم مظلوم غزه و مردم تحت اشغال فلسطین حاضر شدند و در برابر وحشی‌گری و کشتار و تجاوز علیه رژیم صهیونیستی برخاستند و بزرگ‌ترین اجتماعات را شکل دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تظاهرات لندن و واشنگتن و نیویورک ابراز داشت: این اجتماعات به‌صورت مستمر ادامه دارد و این حضور را نباید ساده تلقی کنیم، حضور مردم دنیا در صحنه‌های دفاع از غزه و فلسطین یک تحول بزرگ در تاریخ بشریت به شمار می‌رود که این تحول را ملت ایران در سال ۵۷ آغاز کرده است.

سلیمانی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از ایران به‌عنوان ایران قوی یاد کرده و ایران قوی در متن انتقال این قدرت قرار دارد و شبیخون فرهنگی غرب به برکت فرهنگ مقاومت و پایداری ایران نه‌تنها نتوانست به موفقیت دست پیدا کند؛ بلکه سنگر فرهنگ‌های غربی که بشریت را دچار بحران‌های متعددی قرار داده را زمین زده است و دنیا به سمت فرهنگ مقاومت که تعالی‌بخش که به دنبال صلح و آزادی در سطح دنیا است سوق پیدا کردند و انقلاب اسلامی آغازگر آن بوده است.

وی افزود: دشمنان همواره در انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند؛ ولی هیچگاه نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: وقتی می‌بینید نیمی از دانشجویان کشور ما را زنان تشکیل می‌دهند این مفهوم زیادی دارد و این اتفاق یکباره رقم نخورده و همین‌طور که کشور ما روبه‌جلو پیش رفته توانستیم از پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه تولید دانش باشیم و نقش زنان در این امر بسیار تأثیرگذار است.

 سلیمانی با اشاره به اتفاقات بزرگ در عرصه تولید علم و دانش ابراز کرد: بنیان این اتفاق بزرگ و این مسیر تعالی‌بخش را شهدا به‌ویژه زنان شهید ایران اسلامی رقم زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است و با جعل یک کشور به دنبال آن این مهم بود و این در حالی است که آنها نمی‌توانند یک ملت بسازند چرا که ملت ویژگی‌هایی دارد که با جعل نمی‌توان به آن رسید.

 سلیمانی تأکید کرد: کشورهای غربی پاسخ دهند چرا علیه ملت ایران جنگ اقتصادی به راه انداختند و در سایه فرهنگ ایثار تعقیب متجاوزان دست‌یافتنی است.