شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تعداد#ارومیه

حقیقت پور: تعداد برج هایی که در جماران، کامرانیه و فرمانیه توسط محصولی ساخته شد، چقدر است؟/ اسامی آدم های جبهه پایداری در پتروشیمی ها را دارم

حقیقت پور: تعداد برج هایی که در جماران، کامرانیه و فرمانیه توسط محصولی ساخته شد، چقدر است؟/ اسامی آدم های جبهه پایداری در پتروشیمی ها را دارم

منصور حقیقت پور درباره ثروت صادق محصولی به سایت انتخاب گفت: محصولی آدمی بود که خالص سازی را در ارومیه راه انداخت و باعث انزوای شهیدان بزرگ ما مهدی و حمید باکری شد. وقتی ایشان به تهران آمد، به دلایلی که دلایل آن را نیز به موقع خواهم گفت در یک خانه ۷۰ متری در سلسبیل مستاجر می‌شود. پس از این دوره، سوآپ یک رانت خیلی بزرگی بود که باعث ثروتمند شدن محصولی شد.

تقابل جبهه پایداری با طیف های دیگر اصولگرایان در حال اوج گیری است. از سوی دیگر دو طرف نقاط ضعف یکدیگر را به چالش می کشند. یکی از پاشنه آشیل های پایداری، ثروت صادق محصولی است، ثروتی که اما و اگرهای بسیاری درباره آن مطرح است و دبیرکل پایداری تاکنون شفاف سازی دقیقی درباره آن نداشته است.

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا، درباره برخی اظهارات مبنی بر موتور محرکه ای به نام ثروت محصولی در جبهه پایداری گفت: ثروت محصولی در جبهه پایداری موثر است، اما همه چیز نیست. آنچه باعث شکل گیری جبهه پایداری است، اولا سرمایه و ثروت محصولی نیست، بلکه مدار فکری و زاویه تفکری است که این‌ها به اسم انقلابی گری گرفته اند. این‌ها به مرور از آن پارادایم‌های اصلی و اساسی انقلاب اسلامی که حاصل اندیشه‌ی امام و توسعه‌ی آن توسط شهید بهشتی و شهید مطهری است دور شده اند.

پس‌لرزه‌های افشاگری‌ علیه صادق محصولی/ جبهه پایداری: شکایت می‌کنیم/ داوری: با اسناد، پشت صحنه جبهه پایداری را آشکار می‌کنم

افشاگری درباره صادق محصولی و «حلقه ارومیه» /خالص‌سازان ۹۸ نفرند، اندازه ۲ اتوبوس/کوتوله‌های سیاسی را در مملکت حاکم کردند

وی در انتقاد از سخنگوی جبهه پایداری گفت : به کسی که مو ندارد به تمسخر می‌گویند زلفعلی، به کسی هم که تقوا ندارد می‌گویند متقی فر، حالا این آقای متقی فر باید بگوید ثروت‌اش را از کجا آورده است.

حقیقت‌پور درباره حضور نیروهای جبهه پایداری در نقاط حساس اقتصادی اظهار داشت: در دولت جدید، آدم‌های این‌ها در کدام پتروشیمی‌ها و مراکز تولید ثروت حضور دارند؟ لازم نیست یک فرد صاحب یک منصبی باشد تا پول دربیاورد. فقط کافیست که یک پتروشیمی محصول را به آدم این‌ها بدهد تا بفروشند. اگر اسم این کار رانت نیست پس چیست؟

وی تاکید کرد: پس محصولی از کجا می‌آورد و سالانه به ۴ هزار نفر کارت هدیه می‌دهد. این پولشویی نیست که به اسم خیریه به آدم‌ها پول بدهند؟ بعد بگویند ما درآمد نداریم. ایرادی هم ندارد ما اسامی آدم‌های این‌ها را که در پتروشیمی‌ها هستند اعلام می‌کنیم.

حقیقت پور با اشاره به سخنگوی جبهه پایداری که او را ملیجک خوانده بود، هشدار داد: اگر این آدم ساده لوح تندخو مجدد مصاحبه کند من اسامی این افراد را می‌گویم.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: خالص سازی همان روشی است که مجید شریف واقفی را حذف کرد و در بعد از بعد از انقلاب هم خالص سازی از حلقه ارومیه شروع شد و شهید مهدی باکری و حمید باکری با تیغ خالص سازی به حاشیه رفتند. امروز هم هر آدم عاقلی در کشور باشد با خالص سازی کنار گذاشته می‌شود.

۲۷۲۷