شهر خبر

با یک و نیم میلیارد کجای تهران خانه بخریم؟ / آخرین قیمت واحدهای ۷۰ متری + جدول

اقتصاد با یک و نیم میلیارد کجای تهران خانه بخریم؟ / آخرین قیمت واحدهای ۷۰ متری + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت خانه‌های ۷۰ متری در تهران خواهیم پرداخت.

بازار مسکن به عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصادی، همواره توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرده است. در بازار مسکن، خرید و فروش ملک، اجاره و اجاره بها، ساخت‌وساز و توسعه و بهبود ملک‌ها رواج داشته و می‌تواند به‌عنوان شاخصی برای سلامت کل اقتصاد یک کشور محسوب شود. این بخش علاوه بر رونق قابل توجهی که در برخی دوره‌ها داشته، با مسائلی مانند کاهش یا افزایش قیمت‌ مسکن، تقاضا و عرضه، ساخت‌وساز و قوانین و مقررات گوناگون نیز مواجه شده است.

آپارتمانی ۷۰ متری در مرزداران درحالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۸ میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در فلاح با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۲ میلیاردو ۳۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در جوادیه تهرانپارس با متراژ ۷۰ متر و سنی معادل ۲۲ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۴ میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۵ ساله در کرمان با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۵ میلیاردو ۸۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در سلیمانی را دارید، یک واحد ۲ خوابه با سرمایه ۳ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۲ ساله با متراژ ۷۰ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در خانی‌آباد نو با متراژ ۷۰ متر و نوساز است، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

قیمت-خانه