شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شمال تهران#قیمت

قیمت عجیب این خانه در شمال تهران / ۱۵۰میلیارد برای این واحد مسکونی+ جدول قیمت

راه و مسکن قیمت عجیب این خانه در شمال تهران / ۱۵۰میلیارد برای این واحد مسکونی+ جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

قیمت مسکن در شمال تهران به عنوان یکی از مناطق محبوب برای خرید واحد مسکونی در تهران، در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. مهمترین دلیل این افزایش قیمت، نوسازی و بازسازی بسیاری از ساختمان‌ها و نقشه‌های توسعه‌ای جدید در این منطقه است. به طور کلی، قیمت مترمربع مسکن در شمال تهران به دلیل موقعیت مکانی، امکانات شهری فراوان و مناظر طبیعی زیبا، بالاتر از برخی مناطق دیگر شهر تهران است.

محله‌های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می‌باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت که محله‌های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه‌های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب‌ترین مناطق در پایتخت می‌باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی‌های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می‌شوند و ساعاتی در روز را در محله‌های شمال تهران می‌گذرانند.

با توجه به توضیحات بالا اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق شمالی تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۲ خوابه با متراژ ۱۰۰ متر و سنی حدود ۳۰ سال دارد را در ونک که یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران است را با بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر خواهان خرید آپارتمانی در محله محمودیه هستید می‌توانید واحدی ۹۰ متری را که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد را با بودجه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

 همچنین اگر واحدی با متراژ بالا در شمال تهران میخواهید می‌توانید واحدی نوساز در محله الهیه با متراژ ۲۴۰ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۴۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین واحد نوساز دیگری در محله قیطریه تهران با متراژ ۱۳۰ متر و ۲ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۲۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی ۷۰ متری در محله تجریش درحالی که ۴ سال از ساخت آن میگذرد و ۲ اتاق خواب نیز دارد ارزشی معادل ۱۴ میلیارد تومان دارد.

همچنین در شمال تهران می‌توانید پنت‌هاوسی ۴۳۰ متری در محله زعفرانیه با ۴ اتاق خواب و سنی معادل ۳ سال را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰ پیلیارد تومان خریداری کنید.

قیمت-آپارتمان

و واحد ۴ ساله را در محله ولنجک با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.