شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#خودرو#قیمت#نرخ#اجاره#پورشه#ماکان#سمند#جدول

نرخ اجاره خودرو در تهران / از اجاره پورشه ماکان تا سمند + جدول قیمت

اقتصاد نرخ اجاره خودرو در تهران / از اجاره پورشه ماکان تا سمند + جدول قیمت

در این گزارش به بررسی قیمت اجاره انواع خودرو خواهیم پرداخت.

اجاره خودرو یکی از راه‌هایی است که بسیاری از افراد در سفر‌ها، تعطیلی‌ها و یا در مواقع دیگر از آن استفاده می‌کنند. این روش برای افرادی که دوست دارند به جای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، کنترل کامل بر سفر خود داشته باشند یا به دلایل دیگر نیاز به یک وسیله‌ی حمل و نقل خصوصی دارند، بسیار مناسب است. با اجاره خودرو، می‌توانید در زمانی که می‌خواهید به مقصدتان برسید و برای تفریح و رفتن به جا‌های مختلف از آن استفاده کنید. همچنین اجاره خودرو برای سفر به مناطقی که وسایل نقلیه‌ی عمومی در آنجا ندارند، بسیار مفید است.

قیمت اجاره خودرو در تهران با توجه به اینکه خودروی خارجی می‌خواهید کرایه کنید یا ایرانی متفاوت است، برای اجاره خودروی ایرانی یا خارجی نرخ‌ها از ۷۹۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان متفاوت است.

قیمت اجاره یک روز پورشه ماکان مدل ۲۰۱۷ در تهران ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است، برای اجاره یک بنز اس ۵۰۰ ۲۰۱۳ هم روزانه حدود ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

اگر به دنبال اجاره یک خودروی شاسی بلند هستید تویوتا لندکروز ۲۰۱۳ با قیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود نرخ اجاره روزانه خودروهای کره‌ای کمتر است هیوندای سانتافه ۳ میلیونو ۱۵۰ هزار تومان برای هر روز اجاره داده می‌شود و برای کیا اسپورتیج نیز ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

با ۲ میلیون تومان هم می‌توانید چری تیگو ۵ یا آریزو ۶ را برای یک روز اجاره کنید.

اگر می‌خواهید خودروی ایرانی کرایه کنید اجاره روزانه پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱ میلیونو ۲۵۰ هزار تومان است پژو ۲۰۶ مدل ۹۸ نیز روزانه ۸۲۰ هزار تومان برایتان هزینه خواهد داشت.

قیمت اجاره پژو پارس ۸۵۰ هزار تومان است و سمند نیز با قیمت ۷۹۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

اجاره-خودرو