شهر خبر

هشدار مقام بلندپایه ارتش؛ در برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات و تسلیحات رزم زمینی، پهپادی، بالگردی و جنگ‌های الکترونیک خودکفا شده است و برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را در دست دارد.

هشدار مقام بلندپایه ارتش؛ در برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را داریم
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۱۶:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در تیپ هجومی ۲۵۸ شهید مصطفی پژوهنده چهل دختر از بخش‌های مختلف این تیپ هجومی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز تیپ ۲۵۸ شهید مصطفی پژوهنده نزاجا در حوزه توان رزم زمینی و انجام ماموریت‌های محوله در سطح بالایی قرار دارد.

وی با اشاره به حضور موثر تیپ ۲۵۸ چهل دختر در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ افزود: این تیپ در کمترین زمان ممکن و با تجهیزات کافی به منطقه رزمایش اعزام شد و دراین رزمایش نمایش قدرت و توانمندی خود را در سطح بالایی به نمایش گذاشت.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های دیگر قدرت و توانمندی این تیپ حضور در مرزهای شمال شرق کشور بود که این ماموریت را نیز با موفقیت به پایان رسانده‌اند و امروز این تیپ پویاتر و بانشاط‌تر از همیشه است.

وی اظهارکرد: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات و تسلیحات رزم زمینی، پهپادی، بالگردی و جنگ‌های الکترونیک خودکفا شده است و برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را در دست دارد .

امیر کیومرث حیدری در این بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تیپ ۲۵۸ چهل‌دختر تجلیل کرد.

همچنین، امیرسرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب از بخش‌های مختلف سایت راداری این منطقه پدافندی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر رحیم‌زاده با بیان اینکه پدافندهوایی گام‌های موثری در جهت خنثی سازی تهدیدات دشمن برداشته است، گفت: ما در راستای تامین امنیت آسمان کشور و آسمان منطقه این آمادگی را داریم که با همه همسایگان خودمون همکاری کنیم تا خودمان بتوانیم امنیت آسمان منطقه را در اختیار داشته باشیم.

وی اظهارکرد: سامانه‌های راداری و موشکی ما منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و در مدار عملیاتی قرارگرفته‌اند که تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در حال انجام ماموریت و دفاع از آسمان کشور هستند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و عرصه بین‌الملل برهمه مشهود و عیان شده است، افزود: در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای ارتش و سپاه به مرحله‌ای از پیشرفت و اقتدار رسیده‌ایم که لرزه بر اندام استکبار جهانی افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار مردم بی گناه فلسطین به خصوص زنان و کودکان نمی‌تواند از عظمت عملیات طوفان الاقصی کم کند و این اقدام به حول قوه الهی در آینده‌ای نه چندان دور طومار این رژیم غاصب را درهم خواهد پیچید.