شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#لوکس

آغاز تحویل مینی ون لوکس ایران خودرو / این خودرو صاحب ۵ ستاره ایمنی شد

اقتصاد آغاز تحویل مینی ون لوکس ایران خودرو / این خودرو صاحب ۵ ستاره ایمنی شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو تحویل نخستین مرحله خودرو هایما ۷X را به صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان آغاز کرد.

هایما ایکس ۷ یکی از محصولات ایران خودرو است که به بازار ایران معرفی شده است. این خودرو به صورت SUV با ظاهری شیک و جذاب طراحی شده و مجهز به امکانات و فناوری‌های مدرن مانند سیستم‌های ایمنی، کنترل‌های الکترونیکی و سیستم هوشمند اطلاعات و ارتباطات (اینفوتیمنت) می‌باشد.

به منظور توسعه سبد محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو و با هدف افزایش رضایت مشتریان، پس از دریافت تاییدیه‌های نهایی و قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت، تحویل نخستین مرحله خودرو هایما ۷X به مشتریان آغاز شد.

ایران خودرو در بازه زمانی هفت روزه، بیش از ۱۰۰ دستگاه از این محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار داده است.

خودرو هایما ۷X به عنوان نخستین خودروی هفت نفره گروه صنعتی در کلاس MPV در سایت خراسان با ۲۰ درصد ظرفیت داخلی‌سازی به تولید رسیده است.

این محصول یکی از ایمن‌ترین خودروهای موجود در بازار خودرو ایران است که موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین CNCAP شده است؛ از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به دارا بودن شش کیسه ایمنی هوا، سیستم هشدار یادآور حضور کودک در خودرو، دوربین دید ۳۶۰ درجه، دوربین نظارت بر سرنشینان داخل خودرو، قابلیت فرمان‌پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، در برقی صندوق عقب، سیستم رانندگی خودران و سیستم کمکی پارک اشاره کرد.

این خودرو علاوه بر دارا بودن ۱۲ رادار در اطراف خود، دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی است که بین سرعت‌های ۳۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت عمل می‌کند و به صورت دائم جاده و مسیر پیش رو را پایش کرده و سرعت خودرو را بر مبنای فاصله از خودروی مقابل تنظیم می‌کند.