شهر خبر

قدرت نمایی ناوشکن جماران و دیلمان در آب های شمال و جنوب به روایت دریادار ایرانی

قدرت نمایی ناوشکن جماران و دیلمان در آب های شمال و جنوب به روایت دریادار ایرانی

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به برکت انقلاب نه دریاهای جنوب بلکه در دریای خزر هم آخرین نمونه‌های پیشرفت ما به حرکت درآمده است و ناوشکن دیلمان در دریای شمال اجرای ماموریت می‌کند.

دریادار شهرام ایرانی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ما با بهره‌گیری از دانش و تخصص نیروی انسانی خودمان و هدایت فرمانده کل قوا مسیر دریاها را پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: امروز این افتخار به دست ایرانی‌ها رقم خورده است. امروز به برکت انقلاب نه دریاهای جنوب بلکه در دریای خزر هم آخرین نمونه‌های پیشرفت ما به حرکت درآمده است و ناوشکن دیلمان در دریای شمال اجرای ماموریت می‌کند.

وی افزود: توجه به دیپلماسی دفاعی و برقراری روابط بین‌الملل از وظایف نیروی دریایی ارتش است که در بالاترین سطح در حال اجراست. هیچ نقطه از جهان نیست که پرچم جمهوری اسلامی برافراشته نگردد. ما پرچم کشور را با زیباترین شکل در اقصی نقاط اقیانوس‌های جهان بالا نگه می‌داریم.

تاکتیک بسیار خطرناک اسرائیل در جنگ غزه به روایت فرمانده کل سپاه /وضع بسیار وخیم‌تر از چیزی است که حتی ما آرزو می‌کنیم

ایرانی تاکید کرد: امروز این افتخار را داریم که ناوشکن جماران در خلیج عدن تامین دریانوردی می‌کند. امروز امنیت این دریاها با بالاترین کیفیت برای تجارت دریایی تامین می‌شود. من به‌عنوان یک سرباز کوچک به وجود تک‌تک جوانانی که در راستای اجرای اهداف فرمانده کل قوا در زمینه افزایش توان و قدرت ایران تلاش می‌کنید افتخار می‌کنم.

27218