شهر خبر

هواداران قرمزها این مطلب را نخوانند

هواداران قرمزها این مطلب را نخوانند

ورزش سه نوشت: منچستریونایتد با یکی از بهترین آمارهای تهاجمی فصل لیگ قهرمانان اروپا از این مسابقات حذف خواهد شد.

سرآلکس فرگوسن در نشست‌های خبری خود همیشه از فوتبال تحت عنوان جهنم خونین یاد می‌کرد اما او مطمئنا انتظار نداشت روزی این عبارت بر علیه منچستریونایتد به کار رود.

مرور وضعیت منچستریونایتد در این روزها به خودی خود برای ناراحتی هواداران این تیم کافی است اما این ناراحتی زمانی بیشتر می‌شود که یادآور آمارهای تهاجمی‌شان شوید!
-در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ قهرمانان اروپا آنها با ۱۲ گل زده تنها کمتر از منچسترسیتی، اتلتیکومادرید و آرسنال گل زده‌اند و در گروه خود بهترین خط حمله را دارند اما با این حال باید با چهارمین تیم تهاجمی مسابقات وداع کنیم.

-از فصل ۲۰۲۱/۲۲ تا کنون تنها دو نفر بیشتر از برونو فرناندز در خلق موقعیت و پاس گل عملکرد بهتری داشته است. برونو در ۱۲ بازی ۸ پاس گل ثبت کرده و وینیسیوس جونیور از رئال مادرید با ۱۳ پاس گل و کوین دیبروینه از منچسترسیتی با ۹ پاس گل وضعیت بهتری داشته‌اند.

-راسموس هویلوند با ۵ گل زده برابر با آلوارو موراتا از اتلتیکومادرید و ارلینگ هالند از منچسترسیتی صدرنشین جدول گلزنان است.

-منچستریونایتد یک بازی دیگر در مرحله گروهی دارد و تا اینجا با ۱۴ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی ادوار تاریخ این تیم بوده است.

-گالاتاسرای هر زمان در یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا، عقب بوده شکست خورده اما در هر بازی رفت و برگشت موفق به نتیجه گرفتن برابر یونایتد شده است.

-در حال حاضر تنها رویال آنتورپ از منچستریونایتد بیشتر گل دریافت کرده و در دور آخر مرحله گروهی شاگردان تن‌هاخ با بایرن مونیخ بازی دارند و آنتورپ با بارسلونا!

257 251