شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت#الان#وقت#خرید#است#کوییک#سراشیبی#افتاد

الان وقت خرید خودرو است / قیمت کوییک در سراشیبی افتاد

اقتصاد الان وقت خرید خودرو است / قیمت کوییک در سراشیبی افتاد

در این گزارش قیمت جدید انواع خودرو کوییک را بررسی می کنید.

خودروی کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است که در دسته خودروهای شهری و کوچک قرار می‌گیرد. این خودرو با طراحی جذاب و مدرن، موتور قدرتمند و مصرف سوخت کم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای شهری در بازار خودرو جهان شناخته می‌شود. کوییک دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای چهار نفر مناسب است. همچنین، این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با کیفیت، است. به طور کلی، خودروی کوییک با قیمت مناسب و امکانات بالا، یکی از  گزینه‌های مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی کوچک، اقتصادی و با کیفیت هستند.

بر اساس جدیدترین قیمت کارخانه محصولات سایپا در آذر ۱۴۰۲ ، قیمت کارخانه کوییک آر حوالی ۲۵۵ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت کارخانه کوییک اتوماتیک پلاس نیز ۳۲۷ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت کارخانه خودرو ی پرفروش سایپا یعنی کوییک اس صفر ۱۴۰۲ هم ۲۶۸ میلیون ارزشگذاری شده است.

قیمت کوییک

بر اساس قیمت کوییک صفر در بازار خودرو، قیمت کوییک S صفر سال ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۸ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت خودرو کوییک آر صفر سال ۴۰۲ نیز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. برای خرید کوییک اتوماتیک پلاس ساده هم باید ۴۴۵ میلیون تومان هزینه کنید.

قیمت کوییک