شهر خبر

واکنش به عملیات ضد صهیونیستی قدس؛ نتانیاهو: میان اسرائیلی‌ها سلاح توزیع می‌کنیم

واکنش به عملیات ضد صهیونیستی قدس؛ نتانیاهو: میان اسرائیلی‌ها سلاح توزیع می‌کنیم

ایسنا نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات امروز در قدس اشغالی که ۹ کشته و زخمی برجای گذاشت بر توزیع سلاح میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: دولت به توزیع سلاح میان اسرائیلی‌ها ادامه خواهد داد و تاثیر این اقدام در جنگ با عاملان عملیات‌ها ثابت شده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، نتانیاهو افزود: واکنش سریع دو نظامی و یک غیرنظامی مسلح باعث کشته شدن مجریان عملیات و جلوگیری از حمله خطرناک‌تر در قدس شد.

الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز با چشم پوشی از تروریسم سازمان یافته ارتش این رژیم علیه ملت فلسطین، عملیات ضد صهیونیستی امروز را «تروریستی» خوانده و گفت: «از جامعه بین المللی می‌خواهیم که این اقدامات و همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین را محکوم کند؛ چراکه این تشکیلات چنین اعمالی را تشویق کرده و به قاتلان یهودیان پول می‌دهد.

پیش از این نیز ایتامار بن گویر، وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با حضور در محل عملیات گفته بود: کسانی که این حمله را انجام داده‌اند، فعالان جنبش حماس هستند و این جنبش با ما با دو زبان صحبت می‌کند و ما نباید اجازه چنین کاری را بدهیم.

وی همچنین گفت: از اسرائیلی‌ها می‌خواهم که سلاح هایشان را با خود حمل کنند.

در یک عملیات تیراندازی در شهرک «راموت» در قدس اشغالی شهرک نشینان تندرو صهیونیست هدف قرار گرفتند. این عملیات منجر به کشته شدن سه شهرک نشین از جمله یک خاخام سرشناس و مجروح شدن شش تن دیگر شد.

31031