شهر خبر

بازار ساینا کساد تر از همیشه / ریزش ۲۰ میلیونی قیمت این خودرو

اقتصاد بازار ساینا کساد تر از همیشه / ریزش ۲۰ میلیونی قیمت این خودرو

قیمت بازار انواع خودرو ساینا را در این گزارش مشاهده کنید.

قیمت خودرو تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل می تواند داخلی و خارجی باشد. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

اینا با کاهش قیمت خودرو امروز همراه شد. بررسی قیمت محصولات سایپا نشان می‌دهد که قیمت همه مدل‌های ساینا (جدول زیر) نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است و رکود بر معاملات خریدوفروش ساینا همچنان حاکم است. ساینا یکی از خودروهایی بود که در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شد و با افزایش عرضه در بازار کاهش قیمت از اول سال را ثبت کرده است. بر اساس جدیدترین قیمت ساینا صفر در بازار آزاد، قیمت ساینا EX به ۳۳۳ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۲ میلیون تومان ارزان شده است. همچنین قیمت ساینا گازسوز صفر مدل ۱۴۰۲ نیز با ریزش ۲ میلیونی به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است. این خودروی پرفروش نسبت به اول سال ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است. قیمت ساینا S دنده ای بنزینی نیز امروز ۳۴۸ میلیون شده است که نسبت به تیر ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت ساینا

قیمت ساینا

قیمت کارخانه محصولات سایپا نشان می دهد که قیمت ساینا گازسوز صفر مدل ۱۴۰۲ حوالی ۲۸۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت ساینا اتوماتیک ۱۴۰۲ در کارخانه سایپا ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.