شهر خبر

قیمت عجیب تلویزیون بازار را بهم ریخت / این تلویزیون بیشتر از ۱۰۰ میلیون قیمت دارد

اقتصاد قیمت عجیب تلویزیون بازار را بهم ریخت / این تلویزیون بیشتر از ۱۰۰ میلیون قیمت دارد

قیمت جدید تلویزیون های هوشمند ال جی در بازار را در ادامه مشاهده می کنید.

تلویزیون هوشمند امروزه با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارد تبدیل به یک وسیله فوق لاکچری برای ایرانی‌ها شده است. اما با وجود داشتن قیمت بالا نمی‌توان از خرید آن اجتناب کرد زیرا در عصر حاظر وجود یک تلویزیون با کیفیت و مدرن جزو ضروریات است.

بسیاری از تلویزیون های جدید هوشمند قابلیت‌های پیشرفته بسیار زیادی دارند و همین امر سبب قیمت‌های بسیار هنگفت آن در بازار می‌شود.

بسیاری از تلویزیون‌های جدید بازار دارای قابلیت هایی نظیر اتصال سریع به اینترنت، نصب انواع اپ‌های اندرویدی، نصب بازی‌های اندرویدی و همچنین قابلیت تماشای آنلاین فیلم و عکس را دارند.

از این رو به واسطه این امکانات و قابلیت‌های پیشرفته به طبع قیمت این مدل‌ها بسیار بالا خواهد بود. در ادامه قصد داریم جدیدترین تلویزیون‌ هوشمند سونی  در بازار به همراه قیمت هایشان را به شما معرفی کنیم.

برای کسانی که از تجربه سینمایی در خانه خود لذت می‌برند، جذابیت یک تلویزیون بزرگ ۶۵ اینچی غیر قابل انکار است. لذت بردن از تماشای فیلم، ورزش و بازی روی صفحه نمایشی به این بزرگی بدون شک ایده جذابی است. اما در بازاری پر از گزینه‌های متعدد، چگونه بهترین تلویزیون ۶۵ اینچی ال جی را برای خود انتخاب کنیم؟ 

لیست قیمت تلویزیون بر اساس ارزش خرید:

رتبه مدل قیمت

(تومان)

سال ساخت
۱ ۶۵NANO۸۴ ۳۷/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۲
۲ ۶۵QNED۷S ۴۴/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۲
۳ ۶۵UQ۸۰۰۰ ۳۳/۵۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۲
۴ ۶۵UR۸۰۵۰ ۳۲/۵۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۳
۵ ۶۵QNED۸۱ ۵۱/۳۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۳
۶ ۶۵QNED۹۱ ۵۹/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۲
۷ ۶۵C۲ ۸۱/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۲
۸ ۶۵CS ۶۷/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۲
۹ ۶۵G۲ ۱۱۴/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۲
۱۰ ۶۵C۳ ۸۳/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰۲۲