شهر خبر

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: هفتم اکتبر شکست خوردیم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: هفتم اکتبر شکست خوردیم

ایرنا نوشت: رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در نبرد هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) و اولین روز از عملیات طوفان الاقصی اعتراف کرد.

به گزارش از شبکه الجزیره، هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره اعتراف کرد: ارتش و بخش اطلاعات هفتم اکتبر شکست خوردند، اما اکنون نباید مشغول این موضوع شویم.

رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل گفت: از روزهای آتش‌بس برای آماده‌سازی و توسعه طرح‌هایی برای ادامه جنگ به منظور از بین بردن جنبش حماس استفاده می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرار شهرک نشینان صهیونیست از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان، گفت: ما مشتاقیم ساکنان شمال به وضعیت امنیتی بهتر و باثبات‌تری بازگردند. ما نه تنها از مرزهای شمالی دفاع می‌کنیم، بلکه بر اساس صلاحدید خود عملیات‌هایی را نیز انجام می‌دهیم.

هرتزی هالوی همچنین با تکرار رویای دور و دراز مقامات این رژیم برای نابودی حماس افزود: ما برای ادامه جنگ با هدف از بین بردن حماس آماده می‌شویم و این موضوع زمان‌بر است.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در سخنانی اذعان کرده بود که این رژیم در بهبود وضعیت خود و بازگشت به وضعیت قبل از جنگ علیه غزه ناموفق بوده است.

جنگ ترکیبی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی که با نام عملیات طوفان الاقصی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شد و جمعه گذشته (سوم آذر) به طور موقت متوقف گردید، جنگی کم نظیر بود که سه گروه مقاومت منطقه همچون حزب الله لبنان، انصارالله یمن و گروه های مقاومت عراق را در کنار مقاومت فلسطین قرار داد و هر چهار گروه مقاومت اسلامی منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی صف آرایی کردند. آتش‌بس غزه برای دو روز دیگر نیز تمدید شده است.

310310