شهر خبر

عکس| حمله بیرانوند به رونالدو!

عکس| حمله بیرانوند به رونالدو!

ورزش سه نوشت: دروازه‌بان پرسپولیس در شروع نیمه دوم نزدیک بود فوق ستاره النصر را مصدوم کند.

النصر عربستان پس از اینکه نیمه اول دیدار مقابل پرسپولیس را با تساوی بدون گل خانگی و یک اخراجی (علی لاجامی در دقیقه 17) پشت سر گذاشت، نیمه دوم را با یک حمله سریع از جناح راست آغاز کرد که در این موقعیت نتوانست به گل برسد و حتی نزدیک بود کریستیانو رونالدو را بخاطر مصدومیت از دست بدهد.

کریستیانو رونالدو که در دقیقه 3 نزدیک بود یک پنالتی از پرسپولیس بگیرد، 25 ثانیه پس از شروع نیمه دوم سعی داشت ارسال سادیو مانه از جناح راست زمین را با ضربه سر تبدیل به گل کند که خروج علیرضا بیرانوند و دفع توپ سریع‌تر توسط او کاری کرد تا النصر به گل نرسد و البته فوق ستاره پرتغالی در این صحنه آسیب ببیند.

1959447

رونالدو که در نیمه اول دیدار با پرسپولیس کم‌فروغ ظاهر شده بود، در شروع نیمه دوم و در زمان فرود بیرانوند پس از دفع توپ، در برخورد با گلر سرخ‌پوشان نقش بر زمین شد و احساس درد کرد.

بیرانوند پس از دفع ارسال سادیو مانه، روی کمر کریستیانو رونالدو فرود آمد که این برخورد پنالتی تشخیص داده نشد و یک دقیقه هم بخاطر مصدومیت این ستاره پرتغالی، بازی به وقفه افتاد.

رونالدو پس از ورود کادر پزشکی النصر به زمین و درمان سریع، با احساس درد از ناحیه پشت گردن به بازی برگشت تا نگرانی هواداران تیمش را برطرف کند.

1959448