شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#کوییک#یکباره#کاهش#یافت#خریداران#عجله#کنند

قیمت کوییک یکباره کاهش یافت / خریداران عجله کنند

اقتصاد قیمت کوییک یکباره کاهش یافت / خریداران عجله کنند

در این گزارش قیمت جدید انواع خودرو کوییک را بررسی می کنید.

خودروی کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است که در دسته خودروهای شهری و کوچک قرار می‌گیرد. این خودرو با طراحی جذاب و مدرن، موتور قدرتمند و مصرف سوخت کم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای شهری در بازار خودرو جهان شناخته می‌شود. کوییک دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای چهار نفر مناسب است. همچنین، این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با کیفیت، است. به طور کلی، خودروی کوییک با قیمت مناسب و امکانات بالا، یکی از  گزینه‌های مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی کوچک، اقتصادی و با کیفیت هستند.

کاهش قیمت خودرو امروز، قیمت کوییک صفر را هم نزولی کرد. بر اساس جدیدترین قیمت محصولات سایپا در بازار خودرو، قیمت کوییک S سال ۱۴۰۲ حوالی ۶ میلیون تومان ریخته است و حالا ۳۵۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت کوییک SR دنده ای صفر نیز با کاهش ۴ میلیون تومانی طی یک روز حوالی ۳۶۰ میلیون تومان است. قیمت کوییک آر صفر سال ۱۴۰۲ نیز ۳۵۲ میلیون تومان است که یک میلیون ارزان شده است. قیمت کوییک ساده صفر در بازار خودرو ۳۴۶ میلیون اعلام شده است.

قیمت کوییک

قیمت کوییک

بر اساس قیمت محصولات سایپا در آذر ۱۴۰۲، قیمت کوییک S سال ۱۴۰۲ به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کوییک اتومات پلاس سال ۱۴۰۲ هم ۳۲۷ میلیون تومان است. قیمت کارخانه کوییک آر ۱۴۰۲ هم به حوالی ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است.