شهر خبر

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب:

جبهه پایداری نشان داد که چندان هم به منویات رهبری پایبند نیست؛ اگر جایی کارش بلنگد خط قرمزش منافع خودش است نه رهبری

جبهه پایداری در گذشته و در دوره احمدی‌نژاد، نشان داد که چندان هم به منویات رهبری پایبند نیست و اگر جایی کارش بلنگد خط قرمزش منافع خودش است و نه رهبری؛ بنابراین این جریان برای رهبری و مسئولین عالی رتبه نظام قابل اتکا نیست.

جبهه پایداری نشان داد که چندان هم به منویات رهبری پایبند نیست؛ اگر جایی کارش بلنگد خط قرمزش منافع خودش است نه رهبری
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۰۹:۱۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

زنگ انتخابات مجلس دوازدهم چندماهی است که به صدا درآمده و جریان های سیاسی خود را برای رقابت در بزرگترین ماراتن سال آماده می‌کنند. در این میان، برخلاف جریان راست که خود را فاتح زودهنگام انتخابات اسفندماه می‌داند، در اردوگاه اصلاح طلبان هنوز مشخص نیست که می خواهند با چه راهبردی پا به میدان رقابت ها می گذارند.

حسن روحانی، رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم اخیرا درباره دو انتخابات پیش رو گفته است: « اصلاح‌طلبان را باید راضی کنیم بیایند، آن وقت شاهد تحولی خواهیم بود.»

در همین راستا، محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اظهارات رئیس جمهور پیشین می گوید: «آقای روحانی کسی است که از اول انقلاب مسئولیت‌هایی به عنوان نماینده در مجلس، مجلس خبرگان و شورای امنیت ملی داشته است و به آینده کشور و نظام احساس علاقه‌مندی و وابستگی دارد و طبیعتا که توصیه‌های ایشان از روی دلسوزی و برای حفظ مصالح آینده کشور است اما فراهم بودن زمینه‌های شرکت مردم در انتخابات هم بسیار مهم است.»

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت وگوی رهامی را در ادامه می خوانید: