شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت#شاسی بلند

با پول خودرو چینی، بنز بخرید / آخرین قیمت شاسی بلند لاکچری در بازار

اقتصاد با پول خودرو چینی، بنز بخرید / آخرین قیمت شاسی بلند لاکچری در بازار

در این گزارش قیمت جدید خودرو های چینی را مشاهده می کنید

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

قیمت خودروهای چینی صفر بازار خودرو از ۶۹۸ میلیون تومان آغاز می شود و تا بالای ۲ میلیارد تومان نیز ادامه دارد.

ارزان ترین مدل چینی بازار صفر بازار ام وی ام X۲۲ اسپرت لاکچری است که ۶۹۸ میلیون تومان قیمت دارد تیگو ۸ پرو نیز در بازار ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است. 

برای نمونه شما می توانید به جای خرید خودروی چینی فیدلیتی یک و نیم میلیاردی هیوندای النترای ۲۰۱۵ کارکرده کره ای بخرید از خودروسازی های کره سانگ یانگ تیوولی آرمور ۲۰۱۸ هم می تواند یکی از گزینه هایی باشد که با این قیمت به فروش می رسد. 

خودروی چینی جک S۳ در بازار حدود ۹۵۰ میلیون تومان است اگر قصد خرید خودرویی غیر از این را دارید اما بیش از یک میلیارد تومان نمی خواهید هزینه کنید می توانید رنو مگان مدل ۱۳۹۱ را بخرید برای خرید خودروهایی از برندهای معروف با این قیمت باید به سراغ مدل های پایین تر بروید برای مثال هیوندای سوناتای ۲۰۰۹ زیر یک میلیارد تومان قیمت دارد. 

اگر خودروی شاسی بلند می خواهید که در حدود کمتر از ۲ میلیارد تومان هزینه کنید اما این خودرو چینی نباشد رنو کولیوس ۲۰۱۴ یا حتی ۲۰۱۵ می توانید گزینه خوبی باشد این خودرو با توجه به کارکرد آن زیر ۲ میلیارد تومان قیمت دارد سانتافه ۲۰۱۴ هم می توان زیر ۲ میلیارد پیدا کرد اما اگر کمی بیشتر هزینه کنید می توانید هیوندای سانتافه ۲۰۱۵ را کارکرد کم خریداری کنید. هیوندای توسان هم از شاسی بلندهای با کیفیت کره ای است که مدل های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ آن زیر ۲ میلیارد تومان هستند. 

مزدا ۳ مدل ۱۳۹۵ یا تویوتا کمری ۲۰۰۷ جزو خودروهایی هستند که حدودا هم قیمت تیگو ۷ هستند پس در این مورد هم بستگی به سلیقه شما دارد به جای خودروی چینی صفر، مزدای جدید می خواهید یا تویوتای پرکارکرد!

به جای خودروی چینی صفر به سراغ بنز و ب ام و نروید!  اگر حتی ۲ میلیارد تومان هم هزینه کنید نهایتا یک خودروی ۱۶ -۱۷ ساله را می توانید بخرید اما خب بنز سوار می شوید!

کیا سراتوی کم کارکرد مدل ۲۰۱۶ در بازار خودرو ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است شاید این سدان کره ای انتخاب مناسبی به جای یک خودروی صفر چینی باشد با این قیمت می توان یک خودروی حتی بی رنگ هم پیدا کرد که کارکرد کمی داشته باشد. 

به طور کلی اگر به جای خودروی چینی صفر به فکر خرید خودروهایی از برندهای معروف هستید در بهترین حالت می توانید خودرویی با ۴-۵ سال کارکرد خریداری کنید.

قیمت خودرو در بازار
مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
هیوندای، سانتافه ۲۰۱۵ ۱۱۰,۰۰۰  ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای توسان ۲۰۱۴ ۱۴۵,۰۰۰  ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو کولیوس ۲۰۱۴ ۱۸۵,۰۰۰ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای سوناتا ۲۰۰۹ ۲۳۰,۰۰۰  ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو استپ وی ۱۳۹۸ صفر  ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای، i۴۰ ۲۰۱۵ ۱۱۵,۰۰۰ ۱,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا، سراتو ۲۰۱۶ ۴۰,۰۰۰   ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، مگان ۱۳۹۱ ۱۳۴,۰۰۰  ۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا، ۳ نیو صندوق دار ۱۳۹۵ ۱۶۳,۰۰۰ ۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای، النترا ۲۰۱۵ ۱۳۸,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو، ۲۰۰۸ ۱۳۹۷ ۸۵,۰۰۰ ۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سانگ یانگ، تیوولی ۲۰۱۸ ۸۴,۰۰۰ ۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا، کمری ۲۰۰۷ ۲۷۶,۰۰۰  ۱,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بنز C۲۰۰ ۲۰۰۶ ۱۲۶,۰۰۰  ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما