شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی نژاد#مجلس#سایه#ارومیه

قاضی پور: خالص‌سازان زیر سایه احمدی نژاد قدرت گرفتند /حنای صادق محصولی و تیمش دیگر رنگی ندارد

قاضی پور: خالص‌سازان زیر سایه احمدی نژاد قدرت گرفتند /حنای صادق محصولی و تیمش دیگر رنگی ندارد

نماینده ارومیه در ادوار مجلس می‌گوید: صادق محصولی و همراهانش مقطعی می توانند موفق باشند ولی دائمی نه؛ این اشخاص در زمان احمدی نژاد وزیر و مسئول شدند و امکانات نظام به دستشان افتاد اما افراد خوبی برای اسلام، نظام، رهبری و خانواده شهدا نبودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشاگری‌ها درباره نقش صادق محصولی در پروژه خالص‌سازی‌ها و نفوذ او در جریان‌های مختلف ادامه دارد. در همین رابطه، نادر قاضی پور، که چند دوره نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی بوده است، با تاکید بر اینکه خالص‌سازان زیر سایه احمدی نژاد قدرت گرفتند و با اشاره به فعالیت‌های محصولی و تیمش، معتقد است حنای آنها دیگر رنگی ندارد.

نادر قاضی پور، نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره شدت گرفتن روند خالص سازی در نهادهای مختلف، اظهار کرد: جمهوری اسلامی که خون بهای شهداست، برای همه ملت ایران اسلامی با قومیت ها، گروهها و مذاهب مختلف است.

وی افزود: رهبر انقلاب باید فصل الخطاب همه باشند، ایشان برای تمامی افراد جامعه از صغیر و کبیر، بزرگ و کوچک، سرمایه دار و فقیر و کارگر و کشاورز هستند، پس هیچکس نباید محدودیت ایجاد کند و خود را قیم ملت بداند. ملت به هرکس که رأی دهد برایش احترام و ارزش قائل هستیم. آنها هم باید خطوط قرمز نظام را رعایت کنند.

قاضی پور: خالص‌سازان زیر سایه احمدی نژاد قدرت گرفتند /حنای صادق محصولی و تیمش دیگر رنگی ندارد

این نماینده ارومیه در ادوار مجلس تصریح کرد:‌ جریان خالص‌سازی هم اکنون در ارومیه جایگاهی ندارد و در پایتخت در سایه آقای احمدی نژاد صاحب جایگاه شدند. من هم مخالف هرگونه خالص سازی هستم. ما باید برای مردم ارزش قائل شویم و برای رأی آنها احترام بگذاریم.

قاضی‌پور گفت: الان هم کسانی که وارد گود انتخابات شدند از تمامی علایق سیاسی باید مورد احترام مسئولان اجرایی باشند تا مشارکت حداکثری را داشته باشیم. مشارکت حداقلی نقطه ضعفی برای نظام است. انشالله هیات دولت، دولتمردان، صاحبان نظام و سران سه قوه کاری کنند که ما بتوانیم بالای ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رای بیاوریم، این موفقیت برای همه خواهد بود اگر هم زیر ۲۰ درصد باشد شاید برای خالص سازان پیروزی باشد اما در واقع شکست برای آنهایی است که خالص سازی می کنند و اگر نماینده ای با رای ۱۰ درصدی وارد مجلس شود، یقینا ظلم فاحشی به امت ایران اسلامی، خانواده شهدا، رزمندان، آرمان های حضرت امام و به معنویات رهبر انقلاب می کنند و ما به جد مخالفیم.

وی خاطرنشان کرد: این آقایانی که فرمودند این افراد چنین و چنان می کنند، یقینا با شکست مواجه می شوند. مردم ایران شجاع و نترس هستند و آزاده به دنیا آمده و آزاده زیستند و زیر بار زور این گروهک ها نمی روند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه صادق محصولی و همراهانش شاید مقطعی بتوانند موفق باشند ولی دائمی نه، گفت: این اشخاص در زمان آقای احمدی نژاد وزیر و مسئول شدند و امکانات نظام به دستشان افتاد اما افراد خوبی برای اسلام، نظام، رهبری و خانواده شهدا به خصوص پابرهنگان و کارگران و کشاورزان نشدند و هیچ گونه هم حنایشان بین ملت رنگ نخواهد داشت.

۲۷۲۱۹