شهر خبر

ساینا اتوماتیک بازار را بهم ریخت / این خودرو چقدر گران شد ؟

اقتصاد ساینا اتوماتیک بازار را بهم ریخت / این خودرو چقدر گران شد ؟

قیمت بازار انواع خودرو ساینا را در این گزارش مشاهده کنید.

ساینا یکی از خودروهای محبوب در بازار خودرو ایران به شمار می رود. این خودرو توسط شرکت سایپا تولید می‌شود و در سه مدل مختلف با نام‌های ELX، LX و EX بازاریابی می‌شود. ساینا با طراحی زیبا و خطوط شیک، دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای سفرهای طولانی مناسب است. این خودرو با موتورهای بنزینی ۱.۸ و ۲.۰ لیتری و قدرت ۱۲۰ تا ۱۴۰ اسب بخار عرضه می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا، مورد توجه خریداران خودرو در ایران قرار گرفته است.

 

قیمت ساینا صفر در بازار خودرو صعودی شده است. بر اساس تغییرات قیمت محصولات سایپا، ساینا S اتوماتیک نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش قیمت را ثبت کرده است و به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو نسبت به اول آبان ۴۰ میلیون تومان گران شده است. همچنین قیمت ساینا اس صفر سال ۱۴۰۲ امروز ۳۵۰ میلیون تومان شده است. این خودرو طی یک روز ۵ میلیون گران شده است. قیمت ساینا EX صفر نیز ۳۳۵ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به اول آبان ۱۰ میلیون افزایش داشته است.

Screenshot 2023-11-25 194853

Screenshot 2023-11-25 194940

قیمت خودروهای کارکرده نشان می‌دهد که قیمت ساینا دست دوم  EX دنده ای سال ۹۹ با ۷۵,۰۰۰ هزارکیلومتر کارکرد ۳۰۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت ساینا کارکرده مدل S سال ۱۴۰۱ با ۱۹ هزارکارکرد نیز ۳۲۶میلیون اعلام شده است.