شهر خبر

احتمال بازگشت نوراللهی به تیم ملی

احتمال بازگشت نوراللهی به تیم ملی

ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد احتمال بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی وجود دارد و اینطور نیست که تصور کنیم او در جام ملتها قطعا غایب خواهد بود.

با اینکه اقدام احمد نوراللهی و تمرد او از دستور کادر فنی تیم ملی با تنبیه کنار گذاشتن این بازیکن از اردوی تیم ملی مواجه شد اما اینطور نیست که تصور کنیم کادر فنی کلا او را کنار گذاشته و قرار نیست احمد نور را در جام ملت‌های آسیا همراه تیم ایران ببینیم.

احمد نوراللهی در هشت سال گذشته یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران بوده که در دوره مربیگری اسکوچیچ به ترکیب اصلی تیم ملی رسید و حتی با حضور کی روش نیز جایگاه خوبی در ترکیب داشت.بعد از حضور امیر قلعه نیویی نیز احمد نور به تیم ملی دعوت می شد و مورد استفاده قرار می‌گرفت اما بعد از یکی دو نیمکت نشینی و سرانجام بیرون ماندن از لیست بازی با هنگ کنگ، این بازیکن از شرایط به وجود آمده ناراحت شد و البته حرکتی انجام داد که هرگونه حساب کنیم یک بی‌انضباطی و سرپیچی از دستور کادر فنی است که می‌تواند به عنوان یک حاشیه به تیم ملی لطمه وارد کند.

با این حال بعد از فضای سرد و تلخی که با این حرکت نوراللهی و تنبیه او از سوی کادر فنی تیم ملی به وجود آمد حالا به نظر می‌رسد احتمال بازگشت او به اردو وجود دارد و شاید این بازیکن برای جام ملت‌ها به اسکواد قلعه نویی برگردد.

نوراللهی ذاتا بازیکن آرامی است که سابقه بی‌انضباطی چه در باشگاه و چه تیم ملی نداشته و از آن سو کادر فنی تیم ملی نیز در این مورد می‌تواند تا حدودی مماشات کرده و شاید با یک عذرخواهی ساده و حتی به صورت خصوصی این مشکل حل شود و نوراللهی به تیم ملی برگردد.

بدون شک هدف همه اعضای تیم ملی موفقیت در جام ملت‌های آسیاست و همه برای رسیدن به این هدف متحد و مصمم هستند.در این راه کادر فنی به تمام نیروها و پتانسیل‌های خود نیاز دارد و احمد نور هم با کیفیت و تجربه‌ای که اندوخته می‌تواند به تیم ملی کمک کند.در عین حال حضور در جام ملت‌ها برای این بازیکن نیز بسیار سودمند خواهد بود و او باید برای بازگشت به تیم ملی تلاش کند چرا که هم می‌تواند رزومه ملی‌اش را پر و پیمان کند هم در صورت کسب افتخار، او یکی از اعضای تیمی باشد که به این مهم دست یافته‌اند.

۲۵۸ ۲۵۸