شهر خبر

قیمت دزدگیر خودرو به ۲۷ میلیون هم رسید / قیمت انواع دزدگیر خودرو در بازار چند؟

اقتصاد قیمت دزدگیر خودرو به ۲۷ میلیون هم رسید / قیمت انواع دزدگیر خودرو در بازار چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت جدید انواع دزدگیر خودرو می پردازیم.

دزدگیر خودرو یا سیستم امنیتی اماکن و خودرو وسیله‌ای است که به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می‌کند.

دزدگیرهای موجود در بازار هرچند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی به‌طور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی بیشتر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا یا قفل رمزی یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.

گاهی اوقات صدای آژیر دزدگیر خودرو برای سارقان حرفه‌ای حتی به‌اندازه‌ای نیست که آنها را دستپاچه کند چه برسد به اینکه دست از کارشان بکشند. اما می‌توان گفت دزدگیر خودرو همانند وسایل دیگر مثل قفل فرمان، قفل پدال و دیگر تجهیزات ایمن‌سازی خودرو زمان سرقت را به تعویق می‌اندازند. دزدگیر خودروهایی که در کارخانه بر روی ماشین نصب شده‌اند دقت و عملکرد بهتری دارند اما انواع دزدگیر خودرو چینی که در بازار، فراوان یافت می‌شود توانایی کمتری دارند.

قیمت جدید انواع دزدگیر خودرو

در ادامه به بررسی قیمت دزدگیر خودرو در بازار می‌پردازیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی های اینترنتی، دزدگیر خودرو چیتا، ۷۹۰,۰۰۰ تومان شد.

قیمت دزدگیر خودرو استیل میت، ۸۱۵,۰۰۰ تومان شد.

همچنین دزدگیر خودرو چیتا مدل سی اچ، به ۷۹۰,۰۰۰ تومان رسید.

دزدگیر

لازم به ذکر است، قیمت‌های مذکور در بالا برگرفته از آگهی‌های اینترنتی و سایت‌های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت‌ها نداشته است.