شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#نسل#سوال#دارد#دعوا#ندارد؛#جوانان#دین#فراری#ندهیم

آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نسل جدید سوال دارد و سوال هم دعوا ندارد؛ جوانان را از دین فراری ندهیم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دعوت اسلام باید چنین باشد که نسل جدید سوال دارد و سوال هم دعوا ندارد. باید با فکر و تدبیر، سوال را فهم کرد و مساله را طرح و اسلام را تعریف کرد.

نسل جدید سوال دارد و سوال هم دعوا ندارد؛ جوانان را از دین فراری ندهیم
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ ۱۳:۳۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت و یادمان حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی ادبی (ره) از چهره‌های ماندگار، مؤسس و مدیر حوزه علمیه ولی عصر روستای فریمک هزارجریب که به فلسفی ثانی معروف بود، در حسینیه قتلگاه بهشهر، با اشاره به اینکه تبلیغ وظیفه انبیای الهی است و مبلغ رسالت الله هستند، اظهار کرد: روحانیت باید تلاش کنند تا شمه‌ای از آن تبلیغ را داشته و به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش ایسنا بخش هایی از اظهارات لاریجانی را در ادامه می خوانید:

 

یهودیان در غزه هزاران کودک را کشتند و ارزش الهی و انسانی و اخلاقی را رعایت نمی‌کنند و افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.

هدایت، مساله غریبی نیست و اگر کسی شبهه دارد با مهربانی جواب دهید که این هدایت است، در دین هر چیزی به کسی بیاموزید هدایت است.

امروز دعوت اسلام باید چنین باشد که نسل جدید سوال دارد و سوال هم دعوا ندارد. باید با فکر و تدبیر، سوال را فهم کرد و مساله را طرح و اسلام را تعریف کرد. همچنین اسلام و دین را شناساند و جوانان را از دین فراری ندهیم.