شهر خبر

اجرای متفاوت خواننده پاپ در تهران/ «ظاهرا شکست عشقی در سالن بیداد می‌کند»

اجرای متفاوت خواننده پاپ در تهران/ «ظاهرا شکست عشقی در سالن بیداد می‌کند»

«اشوان»خواننده پاپ، شب گذشته ۳۰ آبان در حالی روی صحنه رفت که کنسرتش با شروعی متفاوت و پرفورمنسی جذاب، حاضرین در سالن را هیجان زده کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «اشوان» چند روز پس از انتشار جدیدترین تک آهنگ خود «فکر من نباش» با ارکستر جدید و پس از چند ماه، در تهران روی صحنه رفت و در شرایطی که کنسرت های پاپ این روزها در مسیری تکراری سیر می کنند، او برای تک تک لحظات کنسرتش در سالن اسپیناس پالاس برنامه داشت.

اجرا با قطعه «شمع ها رو روشن کن» و در شرایطی که پرده استیج بسته بود، آغاز شد. پرده به مرور کنار رفت و در دکور دو طبقه صحنه، کل گروه و خواننده ظاهر شدند که با نور قرمز و پرفورمنسی ویژه و اکت های جذاب، شروعی متفاوت را برای کنسرت تدارک دیده بودند.

نکته متمایز کنسرت های اشوان، اجراهای برنامه ریزی شده و پر از غافلگیری است که با فرم و محتوای آثار این خواننده همخوانی دارند.

این خواننده پس از اجرای دو قطعه رو به مخاطبانش گفت: «سلام تهران... در تمام مسیر به سمت سالن، داشتم فکر می کردم که امشب از لحظه به لحظه بودن با شما باید لذت ببریم و شما خانواده من هستید که برای دیدار با شما لحظه شماری میکردم.»

او پس از اجرای سه قطعه رو به حاضرین گفت: «ظاهرا شکست عشقی در سالن بیداد می‌کند و باید همخوان با فضا اثر بعدی را اجرا کنیم.»

او پس از تشویق حاضرین به یک باره با ملودی قطعه «شیدا» همه را برخلاف گفته هایش غافلگیر کرد و شادترین و ریتمیک ترین قطعه اشوان، فضای سالن را به کلی عوض کرد.

قطعه ای بر خلاف فضای الکترونیک و مدرن همیشگی آثار اشوان که ملودی «شش و هشت» دارد و ۴ سال پیش با موزیک ویدئویی دیدنی، فصل جدیدی از فعالیت های اشوان را باعث شد.

این خواننده به مرور با اجرای قطعاتی چون: «قاصدک» کنسرت را پیش برد و در دو سانس از کنسرتش، دو خواننده نسل جدید موسیقی پاپ ایران را با اجرای بخشی از مهم ترین قطعه آنها معرفی کرد. در سانس یک اشوان با خواندن قطعه «بارون پشت شیشه» که این روزها همه گیر و محبوب شده، «کیارش» خواننده جدید و جوان را معرفی کرد که استقبال سالن از او نشان داد آثارش به خوبی شنیده شده اند. در سانس دوم نیز اشوان با اجرای قطعه «هیس» که رکورد دانلود این چند ماه را در رسانه های مختلف به خود اختصاص داده، «آصف آریا» را معرفی کرد تا سالن به بالاترین حد خود در میزان انرژی و تشویق ها برسد.

سبک خاص لباس پوشیدن اشوان، اَکت های خود خواننده و گروه، تصویرسازی هایی که روی ال ای دی های دو طبقه استیج پخش شد و فضای متفاوت تنظیم های الکترونیک، کنسرت اشوان را کنسرتی متفاوت و حال خوب کن کرده بود که همین پرفورمنس در قطعات مختلف با فضاهای مختلف، تغییر پیدا میکرد و او برای تمام لحظات کنسرتش برنامه و ایده داشت.

این کنسرت به همت موسسه رویال هنر پارس و تهیه کنندگی مجید عبدی روی صحنه رفت و «اشوان» در اواخر برنامه خود از «حامد خسروی» مدیربرنامه هایش که برای تمام بخش های این کنسرت و جزییاتش وقت و انرژی صرف کرده بود، تشکر کرد. فرزاد ماهان رهبر ارکستر اشوان در این کنسرت بود که «مسعود همایونی» نیز پس از سالها در این گروه ساز زد. میلاد ماهان راد، اشکان اروجیان و بهروز رجب زاده سه تهیه کننده سرشناس کنسرت های پاپ بودند که در این کنسرت حضور داشتند.

اشوان همچنین با تشکر از پدر و مادر و برادرش، خانواده را مهم ترین دارایی خود دانست و گفت: «قدر داشته هایتان را بدانید. هیچ چیز خانواده نمی‌شود.»

۵۷۵۷