شهر خبر

آخرین قیمت آرامپز در بازار / برای خرید این مولتی کوکر باید ۲۱ میلیون هزینه کنید

اقتصاد آخرین قیمت آرامپز در بازار / برای خرید این مولتی کوکر باید ۲۱ میلیون هزینه کنید

در این گزارش قیمت انواع آرامپز را مشاهده می کنید.

در چند سال اخیر، فروش مولتی کوکرها به دلیل محبوبیت دستگاه‌هایی با قابلیت پخت‌وپز سریع و صنعت همواره در حال تکاملِ لوازم خانگی است. در سال ۲۰۲۰، این دستگاه‌ها با امکانات متنوع، از جمله سرخ کردن بدون روغن، پیشرفت یافتند. مولتی کوکرها دستگاه‌های همه‌کاره هستند که از بخارپزی تا تهیه‌ی ماست هر کاری را انجام می‌دهند. این راهنما به معرفی انواع مولتی کوکر و امکانات اساسی آن می‌پردازد تا شما بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.
به منظور شناخت دقیق‌تر انواع مدل‌های مولتی کوکر در بازار لوازم خانگی باید فاکتورهای مختلفی را مورد ارزیابی قرار دهید. از جمله اینکه در مدل‌هایی با امکان پختِ با فشار، عملکرد دستگاه را در پخت انواع حبوبات دیرپز و گوشت گوساله و گاو در نظر داشته باشید. برای مدل‌های بدون حالت فشار، بخارپز کردن سبزیجاتی همچون کلم بروکلی و هویج را بررسی کنید.

اصولا همه‌ی مدل‌های مولتی کوکر امکان پخت به صورت آرام‌پز را دارند که در این حالت حبوباتی همچون نخود یا لوبیا قرمز باید با گذشت حدود ۷ ساعت لطیف و کاملا پخته باشند. همچنین طبق بررسی های مجله دیجی کالا پختن گوشت گاو در آرام‌پز باید ۵ ساعت زمان ببرد و نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای را رقم بزند. به جز موارد مربوط به پختن هر مدل غذا، فاکتورهای مربوط به رابط کاربری هم باید مورد ارزیابی قرار گیرد که این موارد شامل وضوح دکمه‌های لمسی و آسان بودن برنامه‌ریزی، و دوام دستگاه است. در همین راستا لازم به ذکر است که با نظر گرفتن همین نکات در ادامه‌ی این نوشته انواع مختلفی از مولتی کوکر را معرفی می‌کنیم.

به طور کلی در بازار دو نوع مولتی کوکر با توجه به وجود یا عدم وجود قابلیت پخت‌وپز با فشار در آن‌ها وجود دارد که شامل موارد زیر است:

    مولتی کوکر با قابلیت پختِ با فشار (Multi-Cooker With a Pressure Cooker)
    مولتی کوکر با قابلیت پختِ بدون فشار (Multi-Cooker Without a Pressure Cooker)
لازم به ذکر است که تیتر کوتاه دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است قیمت  آرامپز در  بازار لوازم خانگی تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خرید و فروش شود.

 

Screenshot 2023-11-21 190931