شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#ازبکستان

پایان بردهای متوالی امیر؛ تیم ملی کامبک خورد!

پایان بردهای متوالی امیر؛ تیم ملی کامبک خورد!

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار تاشکند به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. رامین رضاییان (۱۴) و سردار آزمون (۳۸) زننده گل‌های ایران در این بازی بودند. برای ازبکستان هم اورونوف (۵۲) و سرگیوف (۸۳) گلزنی کردند.

ترکیب ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، هوجیاکبار آلیجونوف، فاروح سایفیف، روستم آشورماتوف، اوتابک شوکوروف، اودلیبک هامروبکوف، جلولیدین ماشاریپوف، اوستون اورونوف، الدور شومورودوف، اومار اشمورودوف و هوسنیدین آلیکولوف.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، مهدی ترابی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون.

دقیقه ۹: برخورد مهدی طارمی با سنگربان تیم ملی فوتبال ازبکستان در محوطه جریمه چند ثانیه‌ای بازی را با جنجال همراه کرد ولی در ادامه داور مسابقه به صورت خصوصی با مهاجم تیم ملی صحبت کرد و به او تذکر داد که شبیه سازی نکند.

دقیقه ۳۵: باز هم شاهد یک کار زیبای تیمی دیگر از شاگردان امیر قلعه نویی بودیم که در پایان با شوت بی‌دقت محمد حسین کنعانی‌زادگان از راه دور به جایی نرسید.

دقیقه ۴۳: سامان قدوس دچار مصدومیت شد و پس از بررسی پزشکان تصمیم بر این شد که این بازیکن جای خود را به علی کریمی بدهد.

دقیقه ۵۴: ضربه اورونف با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: باز هم مهاجمان ازبکستان در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفتند و این بار ضربه آنها به همان جایی رفت که بیرانوند ایستاده بود.
دقیقه ۶۴: سوت شوکوروف با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوج شد تا یکی دیگر از موقعیت‌های پرتعداد میزبان در نیمه دوم به ثمر نرسیده باشد.

۲۵۸ ۲۵۸