شهر خبر

رونمایی از کاپیتان جدید ایران؛ قلعه‌نویی دو ملی‌پوش را کنار گذاشت

رونمایی از کاپیتان جدید ایران؛ قلعه‌نویی دو ملی‌پوش را کنار گذاشت

فارس نوشت: اعضای تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان کشورمان با حضور در ورزشگاه ملی تاشکند به حمایت از شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی ایران ـ ازبکستان پرداختند.

تیم ملی فوتبال ‌کشورمان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در دومین دیدارش در مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف ازبکستان می‌رود.

* به نسبت دیدار قبل ۲ تغییر در ترکیب ایران ایجاد شده است‌. مهدی ترابی جای علیرضا جهانبخش مصدوم را در ترکیب گرفته و میلاد محمدی نیز جانشین احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم شده است.

* امین حزباوی و محمد دانشگر ، ۲ بازیکنی هستند که در این مسابقه جایی در فهرست تیم ملی ندارند.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در روزهای اخیر به دلیل وخامت حال ناشی از درد سنگ کلیه نتوانسته بود در تمرینات و نشست خبری پیش از بازی شرکت کند، امروز با چهره‌ای خندان وارد ورزشگاه شد.

* اعضای تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان دختران و پسران ایران که پس از چهار سال تعلیق برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرده و در پایان یک مدال نقره و دو مدال برنز در بخش پسران کسب کردند، میهمانان ویژه بازی امروز در ورزشگاه بنیادکار تاشکند هستند. هدایت تیم ملی جودو جوانان کشورمان برعهده ایوب رستمی است، رضا غفاری نیز مربی تیم ملی است. معصومه جعفری نیز سرمربی تیم ملی جودو جوانان دختران است.

* تعدادی از هواداران ایران با حضور در ورزشگاه به حمایت از شاگردان قلعه‌نویی پرداختند.

* با توجه به غیبت حاج صفی، جهانبخش، ابراهیمی و انصاری‌فرد در ترکیب ایران سردار آزمون به عنوان کاپیتان کشورمان در این مسابقه به زمین می‌رود.

258 258