شهر خبر

قیمت استثنایی اجاره خودرو در قشم / اجاره هامر آمریکایی روزانه ۶ میلیون تومان

اقتصاد قیمت استثنایی اجاره خودرو در قشم / اجاره هامر آمریکایی روزانه ۶ میلیون تومان

جزیره‌ قشم بزرگترین جزیره‌ استان هرمزگان و بزرگترین جزیره‌ ایران است.

این جزیره در تنگه‌ هرمز واقع شده و طبیعت خاص و بی‌نظیر آن سبب شده که به آن لقب «جزیره‌ عجائب هفتگانه» را بدهند. مکان‌های دیدنی قشم آنقدر زیاد است که احتمالاً فکر می‌کنید قادر نخواهید بود در طول مدت اقامت خود از همه‌ آنها دیدن کنید درصورتیکه با اجاره خودرو از سوییچ موفق به بازدید از تمام این مکان‌ها خواهید شد.

مزایای اجاره خودرو در قشم

در سال‌های اخیر افراد برای تردد داخلی و برون شهری از خودرو بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند و هم اکنون استفاده از خدمات اجاره خودرو در ایران به بخش مهمی از سفرها تبدیل‌شده است.اگر به دنبال تجربه منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی برای راندن خودرویی متفاوت هستید، اگر برای یک سفر به‌یادماندنی برنامه‌ریزی می‌کنید، اگر به ایران سفرکرده‌اید و در مدت اقامت خود نیاز به خودرو دارید و یا اگر ماشین شما به هر دلیلی قابل‌استفاده نبود، در طول این مدت می‌توانید اقدام به اجاره ماشین موردنیاز خودنمایید.

اجاره خودرو در قشم نخستین گزینه برای مسافران و گردشگرانی است که می‌خواهند یک سفر هیجان‌انگیز و به یادماندنی را به قشم داشته باشند.

سفر با تاکسی و دیگر وسایل نقلیه در جزیره‌ کوچکی مانند قشم که هر گوشه آن دارای جاذبه‌ای شگفت‌انگیز است، می‌تواند سفر شما را کمی کسل‌ کند.

از طرفی هزینه تاکسی نیز در این جزیره کوچک گاهی از اجاره خودرو بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل اغلب مسافران اجاره خودرو را برای جابه‌جایی در قشم انتخاب می‌کنند. آگاهی یافتن از شرایط، مدارک و همچنین قیمت روز اجاره ماشین در قشم می‌تواند این تجربه را برای شما بی‌دردسرتر کند.

اجاره خودرو در قشم

اجاره ماشین در قشم مانند اجاره خودرو در کیش بهترین گزینه برای جابه‌جایی است. دلایل مختلفی برای اجاره خودرو در این جزیره دوست‌داشتنی و زیبا وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به کوچک بودن این جزیره اشاره کرد؛ به دلیل همین کوچک بودن وسایل حمل‌ونقل عمومی نظیر اتوبوس و مترو در این جزیره به خوبی در دسترس نیست و گردشگران سعی می‌کنند از ون‌ها یا خودروهای اجاره‌ای استفاده کنند.

البته در فصول گرم سال نیز با اجاره یک خودرو خود را از آفتاب سوزان این جزیره نیز نجات خواهید داد و دیگر نیازی به منتظر ماندن طی ساعات طولانی برای تاکسی نخواهید داشت.

از دیگر دلایلی که اجاره خودرو در قشم را مقرون به صرفه و منطقی می‌کند، می‌توان به فاصله زیاد مراکز تفریحی و گردشگری قشم مانند تفریحات آبی قشم، کشتی تفریحی قشم و... با یکدیگر اشاره کرد. این فاصله زیاد باعث می‌شود تا افراد نتوانند با پیاده‌روی خود را به این مراکز برسانند و از طرفی نیز مسافت برای کرایه تاکسی به قدری نیست که هزینه را توجیه کند.

اغلب افراد برای سفر به شهرهای مختلف کشور از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند اما به دلیل هزینه‌بر بودن انتقال خودرو به جزایری مانند کیش و قشم، ترجیح می‌دهند گزینه اجاره خودرو را در نظر بگیرند.

اجاره-هامر