شهر خبر

عباس امیری‌فر فعال سیاسی اصولگرا:

پایداری اگر توانسته روی پای خودشان بایستند قطعا به خاطر ثروت محصولی است وگرنه در میان مردم هم وجهه‌ای ندارند؛ واقعا این همه ثروت از کجا آمده؟!

خود آقای محصولی بین مردم وجهه ای ندارد و اگر هم کاندیدا شود کسی به او رای نمی دهد. مردم الان مشکلات اقتصادی فراوانی دارند و می گویند که آقای محصولی، شما چه کمکی به مردم کردید؟ این ثروت بی حد و حصر و خانه آنچنانی در اقدسیه و ملک و املاک و ثروت بی نهایت خود را از کجا آورده ای؟

پایداری اگر توانسته روی پای خودشان بایستند قطعا به خاطر ثروت محصولی است وگرنه در میان مردم هم وجهه‌ای ندارند؛ واقعا این همه ثروت از کجا آمده؟!
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۱۰:۳۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

صادق محصولی چند روز پیش یارانش را گردهم آورد تا هم به بهانه حمایت از رئیسی برای دولت تعیین تکلیف کند هم برای دیگر اصولگرایان خط و نشان بکشد. او در این نشست مُهر تاییدی بر پروژه خالص سازی این جبهه زد و خواستار آن شد که دولت در خالص سازی سرعت خود را بیشتر کند. این اظهارات واکنش هایی به دنبال داشت، از حسام الدین آشنا که اظهارات محصولی را تعبیر به «صادق محصولی سالاری» کرد تا سوال محمد مهاجری درباره اموال و ثروت محصولی.

حقیقت پور چهره اصولگرا هم خالص سازی را قاتل شایسته سالاری دانست و ظریفیان چهره اصلاح طلب هم تاکید کرد خالص سازها به دنبال بسته تر کردن فضا هستند.

در همین راستا، عباس امیری فر، که روزگاری با صادق محصولی زیر سقف دولت احمدی نژاد همکار بوده اند، در گفت‌وگویی درباره نفوذ خالص سازها و مشخصا جبهه پایداری در دولت رئیسی، اظهار کرد: من نمی‌توانم قطعی بگویم پایداری‌ها در دولت سیزدهم نفوذی دارند یا نه اما افرادی هستند که با مجموعه دولت ارتباطاتی دارند که شاخص ترینش مسئول تامین اجتماعی، میرهاشمی موسوی بوده که از جبهه پایداری است.

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت وگوی امیری فر را در ادامه می خوانید: