شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعداد

وزیرجنگ اسرائیل تعداد موشک‌های شلیک شده حزب الله را اعلام کرد

وزیرجنگ اسرائیل تعداد موشک‌های شلیک شده حزب الله را اعلام کرد

ایسنا نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که حزب‌الله لبنان بیش از ۱۰۰۰ موشک به اراضی اشغالی شلیک کرد اما بهای سنگینی می‌پردازد.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله لبنان بیش از ۱۰۰۰ موشک به مرزهای شمالی شلیک کرد اما هر روز بهای سنگینی می‌پردازد. تل آویو با جنگ در چندین جبهه روبرو است اما تمرکز آن بر نوار غزه است. شاباک و ارتش اسرائیل هر روز تلاش‌هایی را برای عملیات علیه اسرائیلی‌ها در کرانه باختری ناکام می‌گذارند.

وی گفت که «اساس دشمنی، ایران است.»

از آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه، مرزهای لبنان شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به حملات هوایی و توپخانه‌ای خود به نوار غزه برای چهل و پنجمین روز ادامه می‌دهد و از هدف قرار دادن بیمارستان‌ها دست برنمی‌دارد. صهیونیست‌ها در بحبوحه درگیری‌های شدید با مقاومت همچنان برای نفوذ به چندین منطقه در غزه به ویژه محله الزیتون و اردوگاه جبالیا تقلا می‌کنند، اما مقاومت فلسطین به دفع حملات نیروهای اشغالگر در چندین منطقه در غزه و خنثی کردن تلاش خودروهای آن برای پیشروی ادامه داده و تلفاتی را در صفوف دشمن برجای گذاشته‌ است.

۳۱۱۳۱۱