شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#احمدی نژاد

صادق محصولی ثروت بی حدوحصر و این املاک آنچنانی را از کجا آورده است؟ /جبهه پایداری با ثروت محصولی سرپاست

صادق محصولی ثروت بی حدوحصر و این املاک آنچنانی را از کجا آورده است؟ /جبهه پایداری با ثروت محصولی سرپاست

عباس امیری فر، از چهره های حاضر در دولت محمود احمدی نژاد که این روزها در جبهه مخالف او قرار گرفته به خبرآنلاین، می‌گوید: مردم سوال دارند صادق محصولی این ثروت بی حد و حصر را از کجا آورده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق محصولی چند روز پیش یارانش را گردهم آورد تا هم به بهانه حمایت از رئیسی برای دولت تعیین تکلیف کند هم برای دیگر اصولگرایان خط و نشان بکشد. او در این نشست مُهر تاییدی بر پروژه خالص سازی این جبهه زد و خواستار آن شد که دولت در خالص سازی سرعت خود را بیشتر کند. این اظهارات واکنش هایی به دنبال داشت، از حسام الدین آشنا که اظهارات محصولی را تعبیر به «صادق محصولی سالاری» کرد تا سوال محمد مهاجری درباره اموال و ثروت محصولی.

حقیقت پور چهره اصولگرا هم خالص سازی را قاتل شایسته سالاری دانست و ظریفیان چهره اصلاح طلب هم تاکید کرد خالص سازها به دنبال بسته تر کردن فضا هستند.

در همین راستا، ، در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره نفوذ خالص سازها و مشخصا جبهه پایداری در دولت رئیسی، اظهار کرد: من نمی‌توانم قطعی بگویم پایداری‌ها در دولت سیزدهم نفوذی دارند یا نه اما افرادی هستند که با مجموعه دولت ارتباطاتی دارند که شاخص ترینش مسئول تامین اجتماعی، میرهاشمی موسوی بوده که از جبهه پایداری است.

وی افزود: پایداری در زمان حیات آیت الله مصباح بود وجهه ای داشتند اما بعد از او وجهه خاصی ندارند، مخصوصا با حضور آقای محصولی که به مولتی میلیاردر مشهور شده است و جبهه پایداری اگر توانسته روی پای خودشان بایستند قطعا به خاطر ثروت بی حد و حصر آقای محصولی است. اما در نهایت فکر نکنم او هم وجهه‌ای داشته باشد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این جریان الان هم اگر در انتخابات مستقل شرکت کنند و لیست جدا دهند، فکر نکنم بتوانند موفق شوند و با توجه به عملکرد و تندروی هایی که دارند، بتوانند کار خاصی را انجام دهند.

امیری فر تاکید کرد: خود آقای محصولی بین مردم وجهه ای ندارد و اگر هم کاندیدا شود کسی به او رای نمی دهد. مردم الان مشکلات اقتصادی فراوانی دارند و می گویند که آقای محصولی، شما چه کمکی به مردم کردید؟ این ثروت بی حد و حصر و خانه آنچنانی در اقدسیه و ملک و املاک و ثروت بی نهایت خود را از کجا آورده ای؟ مردم در این موارد سوال دارند.

وی ادامه داد: این فرد اکنون پشت چهره هایی مثل آقاتهرانی و آقای رجبی مخفی شده و قطعا می دانید که پایداری ها در دوره های گذشته هم اینگونه بودند. خیلی تلاش کردند که چند نماینده داشته باشند و حتی یکی دوسهمیه از اصولگرایان گرفتند.

این چهره سیاسی خاطر نشان کرد: جبهه پایداری در میان مردم هم وجهه ای ندارند به ویژه بعد از رحلت آیت الله مصباح که شخصیت باارزشی بودند و مقام معظم رهبری فرمودند از نظر اندیشه ها، مطهری دوم هستند. الان هم اگر آیت الله مصباح بودند با تندروی های شان و حتی وجود خود آقای محصولی در این تشکل مخالفت می کردند. در واقع اینها محلی از اعراب نداشته و نخواهند داشت.

به گفته امیری فر، افرادی در تامین اجتماعی و وزارت رفاه وابسته به این جریان سمت هایی دارند.

وی معتقد است: با این حال بعید می دانم این افراد به نوعی دولت را در دست داشته باشند و آقای رئیسی از این اشخاص استفاده کند چراکه از تندروی هایشان اطلاع دارد. مواضع این افراد هم متزلزل است و مواضع قاطعی ندارند. زمانی در دوره آقای احمدی نژاد پست و مقام داشتند، محصولی هم در وزارت کشور با یک رای شکننده ای مسئولیت گرفت.

صادق محصولی ثروت بی حدوحصر و این املاک آنچنانی را از کجا آورده است؟ /جبهه پایداری با ثروت محصولی سرپاست

این فعال سیاسی تاکید می کند: در ماجرای سال ۸۸ عملکرد محصولی در وزارت کشور مناسب نبود. اگر کسی مدیریت قویتری در وزارت کشور آن زمان داشت، شاید آن اتفاقات رخ نمی داد و کمتر تنش ایجاد می شد بنابراین فکر نکنم آقای رئیسی بتواند به عنوان شاخص از این چهره ها استفاده کند. گرچه آنها تلاش و رایزنی می کنند تا کسانی را در دولت داشته باشند، ولی با پیوستن احمدی نژاد به تاریخ اینها هم دیگر بولد نیستند، با تمام شدن احمدی نژاد این افراد هم تمام شدند.

امیری فر خاطر نشان کرد: قطعا اگر جبهه پایداری هنوز سرپاست به خاطر مسائل مالی بی حد و حصر آقای محصولی است اما مردم سوال دارند از کجا این ثروت را به دست آوردید؟ باید خود ایشان بیایند و بگویند که این همه ثروت بی حد و حصر از کجا آورده اند؟

وی در پایان گفت: یکی از اشتباهات بزرگ آقای احمدی نژاد در دوران خود که وجهه اش را هم خراب کرد، وجود چنین شخصی در دولتش بود. مردم سوال دارند که شما که بحث عدالت می کنید این ثروت را از کجا آوردید. زمانیکه متوجه شد، دیگه کار از کار گذشته بود. بنابراین فکر نکنم حتی اصولگراهایی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند، مثل گذشته با پایداری ها ائتلاف کنند. همین الان هم ساز پایداری ها ساز جدایی است پس باید صبر کنیم ببینیم موضعشان تغییر می کند یا خیر.

۲۷۲۱۹