شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#فلسطین

تشکیل دو دولت فلسطین و اسرائیل خیانت و همراهی با صهیونیست‌هاست؛ تنها راهکار، محو اسرائیل از صفحه روزگار است

روزنامه کیهان نوشت: راه‌کارهایی نظیر تشکیل دو دولت فلسطینی و صهیونیستی اگر خیانت و همراهی با جنایت صهیونیست‌ها نباشد -که در مواردی هست- باید آن را اوج حماقت و بی‌خبری از واقعیت ماجرا دانست. راه‌کار و تنها راه‌کار، همان نظر مبارک حضرت امام -رضوان‌الله تعالی‌علیه- و رهبر معظم انقلاب یعنی محو اسرائیل از صفحه روزگار و نقشه جغرافیای جهان است.

تشکیل دو دولت فلسطین و اسرائیل خیانت و همراهی با صهیونیست‌هاست؛ تنها راهکار، محو اسرائیل از صفحه روزگار است
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

راه‌کارهایی نظیر تشکیل دو دولت فلسطینی و صهیونیستی اگر خیانت و همراهی با جنایت صهیونیست‌ها نباشد -که در مواردی هست- باید آن را اوج حماقت و بی‌خبری از واقعیت ماجرا دانست. راه‌کار و تنها راه‌کار، همان نظر مبارک حضرت امام -رضوان‌الله تعالی‌علیه- و رهبر معظم انقلاب یعنی محو اسرائیل از صفحه روزگار و نقشه جغرافیای جهان است

به گزارش کیهان، مروری هرچند گذرا بر اسناد موجود و جنایاتی که صهیونیست‌ها از سال‌ها قبل از تاسیس رژیم جعلی اسرائیل در سال ۱۹۴۸ تاکنون مرتکب شده‌اند تردیدی باقی نمی‌گذارد که دامنه حضور صهیونیست‌ها در منطقه، منحصر به فلسطین نیست، بلکه این پادگان نظامی غرب با هدف سیطره بر جهان‌اسلام ایجاد شده است بنابراین به وضوح می‌توان نتیجه گرفت که نیروهای مقاومت فلسطین نیز به نمایندگی از تمامی امت اسلام و کشورهای اسلامی با این رژیم پلید درگیر هستند. از این روی، حمایت همه‌جانبه از نیروهای مقاومت نه فقط وظیفه دینی ملت‌های مسلمان و کشورهای اسلامی است بلکه دفاع از امنیت و موجودیت خود آنها نیز هست و هزینه‌کردن آنها از مال و جان در این میان، هزینه‌ای است که برای دفاع از موجودیت و امنیت خود بر عهده ‌دارند‌... و متأسفانه بسیاری از رهبران و مسئولان کشورهای اسلامی از این مسئولیت شانه خالی می‌کنند. 

 این روزنامه افزوده است: با توجه به ماهیت رژیم صهیونیستی که در نقش پادگان نظامی غرب و کلان‌سرمایه‌داران غربی در منطقه ‌ایجاد شده است، راه‌کارهایی نظیر تشکیل دو دولت فلسطینی و صهیونیستی اگر خیانت و همراهی با جنایت صهیونیست‌ها نباشد -که در مواردی هست- باید آن را اوج حماقت و بی‌خبری از واقعیت ماجرا دانست. راه‌کار و تنها راه‌کار، همان نظر مبارک حضرت امام -رضوان‌الله تعالی‌علیه- و رهبر معظم انقلاب یعنی محو اسرائیل از صفحه روزگار و نقشه جغرافیای جهان است. آیا با مشاهده جنایات وحشیانه‌ای که صهیونیست‌ها مرتکب شده و می‌شوند هیچ راهی جز نابودی آنها و پاک کردن زمین از لوث وجودشان باقی می‌ماند؟ حضور صهیونیست‌های ساکن در فلسطین اشغالی به قیمت قتل عام مردم مسلمان آن دیار و آواره کردن آنها از خانه و کاشانه‌شان بوده است.