شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قبال#غزه

اسرائیل تصمیم تازه خود در قبال غزه را اعلام کرد

اسرائیل تصمیم تازه خود در قبال غزه را اعلام کرد

ایسنا نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر با خیال واهی نابودی جنبش حماس، گفت که این رژیم پس از جنگ در غزه باقی نخواهد ماند.

 یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: در پایان جنگ، حماس نابود خواهد شد و هیچ تهدید نظامی از جانب غزه علیه اسرائیل وجود نخواهد داشت و اسرائیل در غزه نخواهد بود.

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، گالانت همچنین مدعی شد: ارتش توانست ۱۲ افسر از رهبران حماس را حذف کند و متعهد شد که به همه رهبران این جنبش برسد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رجزخوانی خود ادامه داد: پس از پایان جنگ، حماس در غزه حضور نخواهد داشت. ما به رهبری حماس و یحیی السنوار می‌رسیم و او را ترور می‌کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درحالی مدعی نابود کردن جنبش حماس شده‌است که ارتش این رژیم در میدان نبرد در مقابل رزمندگان آن شکست سنگینی را متحمل شده و از این رو اقدام به کشتار غیرنظامیان حتی در بیمارستان‌ها و مدارس و مساجد نوار غزه کرده‌است تا از این طریق حماس را ناگزی به توقف جنگ کند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه برای چهل و چهارمین روز ادامه دارد و درحالی که نهادهای بین‌المللی نسبت به وقوع یک بحران انسانی در این باریکه هشدار می‌دهند، اما نیروهای رژیم اشغالگر بی‌توجه به این هشدارها همچنان بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و آنها را با تانک محاصره کرده‌اند.

۳۱۱۳۱۱