شهر خبر

توصیه عجیب روزنامه تندرو اصولگرا؛ مواضع افراد و عملکرد آنان در جریان «اغتشاشات» ملاک احراز صلاحیت قرار نگیرید وگرنه مشارکت حداکثری نداریم

روزنامه جوان نوشت: اگر قرار باشد مواضع افراد و عملکرد آن‌ها در جریان اغتشاشات ملاک عمل و قضاوت در احراز صلاحیت باشد بدون شک مفهوم آن کشاندن آثار اغتشاشات به انتخابات است؛ لذا انتظار مشارکت کسانی که در جریان اغتشاشات دچار محاسبات غلط شده یا تحت تأثیر القائات دشمن مرتکب خطایی شده‌اند، نیز بجا نخواهد بود.

توصیه عجیب روزنامه تندرو اصولگرا؛ مواضع افراد و عملکرد آنان در جریان «اغتشاشات» ملاک احراز صلاحیت قرار نگیرید وگرنه مشارکت حداکثری نداریم
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۲۱:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان تاکید کرد که مواضع افراد و عملکرد آنان در جریان «اغتشاشات» ملاک احراز صلاحیت قرار نگیرید!

به گزارش جوان، برگزارکنندگان انتخابات باید تلاش کنند تا هر گونه بهانه از تحریم کنندگان انتخابات گرفته شده و جریان‌های همسو با خط تحریم خلع سلاح شوند. به نظر می‌رسد یکی از اهرم‌های مورد نیاز تحریم کنندگان نحوه برخورد با آثار و پیامد‌های اغتشاشات سال گذشته باشد، چراکه اگر قرار باشد مواضع افراد و عملکرد آن‌ها در جریان اغتشاشات ملاک عمل و قضاوت در احراز صلاحیت باشد بدون شک مفهوم آن کشاندن آثار اغتشاشات به انتخابات است؛ لذا انتظار مشارکت کسانی که در جریان اغتشاشات دچار محاسبات غلط شده یا تحت تأثیر القائات دشمن مرتکب خطایی شده‌اند، نیز بجا نخواهد بود.

این روزنامه افزوده است: البته این حق نظام اسلامی است که از ورود همه کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه به اغتشاش به هر شکل ممکن کمک کرده‌اند، به مجلس یا هر مسئولیت دیگری جلوگیری کند. عاقلانه هم نیست افرادی که همچنان بر سر موضع خود بودند و عنادشان با نظام اسلامی محرز است، صاحب صلاحیت برای مسئولیت معرفی شوند، اما در خصوص کسانی که منکر عناد و تعمد خویش هستند، اجرای این حق در شرایط فعلی مکمل نقشه دشمن، افزایش ناراضیان و مهم‌تر از آن مخل انتخابات پرشور به نظر می‌رسد.