شهر خبر

خبرهای مهم مقام بلندپایه ارتش از تجهیزات موشکی و راداری ایران

جانشین نیروی پدافند هوایی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور از سایت‌های راداری و موشکی این منطقه پدافندی بازدید کرد.

خبرهای مهم مقام بلندپایه ارتش از تجهیزات موشکی و راداری ایران
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۱۳:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

امیر علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور از سایت‌های راداری و موشکی این منطقه پدافندی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی در این بازدید با بیان اینکه مأموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب و هوایی و پراکندگی جغرافیایی به صورت شبانه‍روزی در حال انجام است، اظهار کرد: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی و متعهد در مجموعه نیروی پدافند هوایی است.

امیر سرتیپ الهامی افزود: همان گونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند؛ مقاومت و ایستادگی هزینه‌اش از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح این را به منصه ظهور رسانده‌اند و با اقتدار نیروهای مسلح، منطقه در امنیت کامل و مردم در این امنیت با آرامش زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمونه و الگویی برای سایر کشورهاست و ما در زمینه راداری و موشکی دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای داشته‌ایم که روز به روز با همت جوانان انقلابی، دانشمندان گرانقدر و تعامل و همکاری سایر نیروهای مسلح قطعا این اقتدار بیش از پیش تقویت خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: امروز با اقتدار بالای دفاعی و به کارگیری تجربه، تخصص و ایده‌های خلاقانه کارکنان این نیرو، دشمن قدرت ما را حس کرده است و جرأت آزمودن قدرت درون‍زا، بومی و خوداتکای جمهوری اسلامی را داشته باشد؛ چراکه در صورت هر اقدام نابخردانه‌ای، قطعا با پاسخ کوبنده ما مواجه خواهد شد و امروز این اطمینان را می‌دهم که پدافند هوایی ارتش مقتدرتر از همیشه و با کارآمدی خود بر مرزهای هوایی کشور تسلط داشته و مدافع آن است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه ضمن حضور در یادمان شهدای گمنام این منطقه پدافندی، به مقام شهدا ادای احترام کرد.