شهر خبر

خبرهای مهم از تجهیزات موشکی و راداری ایران به روایت فرمانده بلندپایه ارتش

خبرهای مهم از تجهیزات موشکی و راداری ایران به روایت فرمانده بلندپایه ارتش

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، گفت: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمونه و الگویی برای سایر کشورهاست و ما در زمینه راداری و موشکی دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور از سایت‌های راداری و موشکی این منطقه پدافندی بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه مأموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب و هوایی و پراکندگی جغرافیایی به صورت شبانه‍روزی در حال انجام است، اظهار کرد: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی و متعهد در مجموعه نیروی پدافند هوایی است.

فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود! / واکنش کیهان به ادعای عجیب رویترز درباره دیدار رهبر انقلاب و اسماعیل هنیه

هشدار قاطعانه فرمانده کل سپاه به اسرائیل: منتظر طوفان جدید باشید

امیر سرتیپ الهامی افزود: همان گونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند؛ مقاومت و ایستادگی هزینه‌اش از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح این را به منصه ظهور رسانده‌اند و با اقتدار نیروهای مسلح، منطقه در امنیت کامل و مردم در این امنیت با آرامش زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمونه و الگویی برای سایر کشورهاست و ما در زمینه راداری و موشکی دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای داشته‌ایم که روز به روز با همت جوانان انقلابی، دانشمندان گرانقدر و تعامل و همکاری سایر نیروهای مسلح قطعا این اقتدار بیش از پیش تقویت خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: امروز با اقتدار بالای دفاعی و به کارگیری تجربه، تخصص و ایده‌های خلاقانه کارکنان این نیرو، دشمن قدرت ما را حس کرده است و جرأت آزمودن قدرت درون‍زا، بومی و خوداتکای جمهوری اسلامی را داشته باشد؛ چراکه در صورت هر اقدام نابخردانه‌ای، قطعا با پاسخ کوبنده ما مواجه خواهد شد و امروز این اطمینان را می‌دهم که پدافند هوایی ارتش مقتدرتر از همیشه و با کارآمدی خود بر مرزهای هوایی کشور تسلط داشته و مدافع آن است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه ضمن حضور در یادمان شهدای گمنام این منطقه پدافندی، به مقام شهدا ادای احترام کرد.

27218