شهر خبر

آخرین خبرها از ادامه ساخت یک انیمیشن پر تماشاگر

آخرین خبرها از ادامه ساخت یک انیمیشن پر تماشاگر

مهر نوشت: استودیو دیزنی در حال کار روی چهارمین فیلم «یخ زده» علاوه بر «یخ زده ۳» است که پیش از این ساختش اعلام شده بود اما هنوز اکران نشده است.

باب ایگر مدیر عامل دیزنی روز پنجشنبه در یک مصاحبه که از تلویزیون پخش شد گفت «یخ زده ۳» در دست ساخت است و ممکن است قسمت چهارم هم هم‌زمان در دست ساخت باشد.

وی افزود: کارگردان جن لی که فیلم‌های اصلی «یخ زده» و «یخ زده ۲» را ساخته دارد با جدیت با تیمش در انیمیشن دیزنی نه روی یک داستان، بلکه در واقع برای خلق ۲ داستان کار می‌کند. اندرسون لوپز بعد از این خبر در رسانه‌های اجتماعی تأیید کرد که همراه رابرت لوپز در حال نوشتن آهنگ‌های جدیدی برای ۲ فیلم بعدی هستند. این ۲ ترانه‌سراهای «یخ‌زده» هستند.

ایگر این خبر را در حالی اعلام کرد که در پارک موضوعی دیزنی در هنگ‌کنگ و برای مراسم افتتاحیه «دنیای یخ زده» حضور داشت. در این پارک بازدیدکنندگان نه تنها اولاف، آنا و السا را ملاقات می‌کنند، بلکه می‌توانند در خیابان‌هایی که دنیای عرفانی «آرندل» را تداعی می‌کنند، قدم بزنند و در رستوران‌ها شام بخورند.

ایگر افزود: سال‌ها در پارک‌های دیزنی ما در حال خلق این جهان‌ها هستیم که در اصل تجسم فیزیکی بزرگترین داستان‌های ما هستند و البته «یخ زده» یکی از ارزشمندترین فرنچایزهای ما است.

«یخ زده» و «یخ زده ۲» که دنباله آن در سال ۲۰۱۹ بود، به موفقیت بزرگی برای دیزنی بدل شدند و فیلم دوم با فروش ۱.۴۵ میلیارد دلاری همچنان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ است. فیلم اصلی با فروش ۱.۳۳ میلیارد دلار هم بی‌سابقه بود. علاوه بر فروش باورنکردنی در گیشه سینماهای جهان از داستان ۲ خواهر آنا و السا که با صداپیشگی کریستن بل و آیدینا منزل در نقش این ۲ شکل گرفت، آهنگ‌های این فیلم هم پرطرفدار شدند و یک نمایش موزیکال نیز در برادوی برمبنای این داستان روی صحنه رفت.

220