شهر خبر

قیمت طلا ۱۸ عیار بالاخره کوتاه آمد / استارت ریزش قیمت در بازار طلا

اقتصاد قیمت طلا ۱۸ عیار بالاخره کوتاه آمد / استارت ریزش قیمت در بازار طلا

قیمت طلا امروز ایران اعلام شد. قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز طلای ایران نسبت به روز گذشته نوسان قیمتی داشت و کاهش قیمت ثبت کرد.

طلا فلزی با ارزش و گران‌قیمت است که از قدیم‌الایام به عنوان پول و کالای باارزش تجاری مورد استفاده بوده است. طلا به علت زیبایی و برتری‌های ذاتی‌اش مورد توجه و محبوبیت زیادی قرار داشته است. از ویژگی‌های منحصر به فرد طلا می‌توان به مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، زودچکده نبودن و برتری مکانیکی بالا اشاره کرد. همچنین طلا به خاطر زیبایی و درخشش طبیعی‌اش برای ساخت جواهرات و صنایع دستی مناسب است.

بر این اساس قیمت طلا ی ۱۸ عیار امروز تهران به ۲ میلیون و ۴۲۶هزار ۳۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته۴۰۵۴٫۸۱ تومان کاهش داشته است. قیمت گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان اعلام شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۸۲ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلای ۱۸ عیار آنلاین

 قیمت طلای ۱۸ عیار لحظه ای  امروز دو میلیون و چهارصد و بیست و شش هزار و سیصد تومان (۲٫۴۲۶٫۳۰۰) اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۴۰۵۴٫۸۱ تومان کاهش داشته است.

قیمت امروز طلا

قیمت طلا نرخ طلا میزان تغییر
قیمت انس طلا در بازار امروز ۱۹۸۲ دلار ۳٫۲-
قیمت مثقال طلا در بازار امروز ۱۰٫۵۱۰٫۰۰۰ ۱۷۶۲۹٫۶۳ -
قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۲٫۴۲۶٫۳۰۰ ۴۰۵۴٫۸۱-
قیمت طلای ۲۴ عیار در بازار امروز ۳٫۲۳۴٫۰۰۰ ۵۵۳۴٫۷۲ -