شهر خبر

بازار کوییک کساد شد / ریزش ۶۰ میلیونی قیمت این خودرو بازار را بهم ریخت

اقتصاد بازار کوییک کساد شد / ریزش ۶۰ میلیونی قیمت این خودرو بازار را بهم ریخت

در این گزارش قیمت جدید انواع خودرو کوییک را بررسی می کنید.

خودروی کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است که در دسته خودروهای شهری و کوچک قرار می‌گیرد. این خودرو با طراحی جذاب و مدرن، موتور قدرتمند و مصرف سوخت کم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای شهری در بازار خودرو جهان شناخته می‌شود. کوییک دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای چهار نفر مناسب است. همچنین، این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با کیفیت، است. به طور کلی، خودروی کوییک با قیمت مناسب و امکانات بالا، یکی از  گزینه‌های مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی کوچک، اقتصادی و با کیفیت هستند.

قیمت کوییک صفر در بازار آزاد از ابتدای سال ریزش های سنگینی را ثبت کرده است و به همین دلیل کمتر خریداری به سراغ این خودرو می‌رود. بررسی آگهی خریدوفروش خودروهای کارکرده نیز نشان می‌دهد که کوییک این روزها مشتری ندارد. بر اساس قیمت محصولات سایپا ، قیمت کوییک اتوماتیک پلاس صفر سال ۱۴۰۱ از ابتدای سال ۶۰ میلیون کاهش یافته است و حالا ۴۲۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت کوییک S صفر از ۳۸۵ به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای ریزش ۳۵ میلیونی است.

Screenshot_20231117_021610_Samsung Internet

بر اساس قیمت خودروهای کارکرده، قیمت کوییک آر دست دوم سال ۹۹ با ۳۳ هزارکارکرد به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کوییک ساده کارکرده سال ۹۹ با ۶۰ هزارکارکرد نیز ۲۹۵ میلیون تومان است.

1