شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

خرید گاوصندوق چقدر پول می‌خواهد؟ / این مدل گاوصندوق ۴۳ میلیون قیمت دارد

اقتصاد خرید گاوصندوق چقدر پول می‌خواهد؟ / این مدل گاوصندوق ۴۳ میلیون قیمت دارد

در این گزارش قیمت جدید انواع گاوصندوق را مورد بررسی قرار دادیم.

یک گاوصندوق (همچنین جعبه قوی یا صندوق نامیده می‌شود) جعبه ایمن قابل قفل است که برای ایمن کردن اشیاء با ارزش در برابر سرقت یا آتش‌سوزی.

گاوصندوق یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات امنیتی می‌باشد که با توجه به اندازه و ابعاد و میزان فضای موجود در آنها کاربردهای متفاوتی دارد.

گاوصندوق چیست؟

جعبه‌های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل‌های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده می‌شود اصطلاحا گاوصندوق گفته می‌شود. این وسایل نه تنها در محیط‌های تجاری و اداری و بانک‌ها مورد استفاده قرار میگیرند، بلکه از گذشته تا امروز در منازل نیز کاربرد داشته و سیستم‌های رمزگذاری و قفل آنها همیشه در حال تغییر و پیشرفت می‌باشند.

جنس گاو صندوق از چیست؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در ساخت گاوصندوق باید به آن توجه شود، مواد و متریالی می‌باشد که برای بدنه و دیواره‌های داخلی استفاده می‌شود. این مواد به اندازه کافی مقاومت داشته باشند تا گاوصندوق را در برابر ضربه و انفجار و آتش سوزی کاملا مقاوم کند. بتن آرمه یا بتن مسلح یکی از مواد مورد استفاده برای ساخت بدنه گاوصندوق می‌باشد که در واقع ترکیبی از شن و ماسه و سیمان و میلگرد است و به دلیل خاصیت کششی بالای بتن، با وارد شدن ضربه به بدنه آن احتمال شکستن صفر خواهد بود.

اجزای تشکیل دهنده گاو صندوق

در حالت کلی برای طراحی و ساخت گاوصندوق لازم است چند جز اصلی در آن قرار داده شود و امنیت و مقاومت هر یک در بالاترین سطح سنجیده و پیاده‌سازی گردد. اصلی‌ترین اجزای گاوصندوق شامل جعبه و بدنه فلزی و نسوز، درب فولادی و بتنی، قفل و دیواره‌های داخلی می‌باشد. به منظور استانداردسازی میزان مقاومت بدنه و دیواره‌های داخلی از نوعی بتن به همراه میلگردهای تقویتی و صفحات فلزی و الیاف‌های تقویتی استفاده می‌شود تا احتمال ترک خوردگی بتن و آتش گرفتن آن تا کمترین حد امکان کاهش پیدا کند. نوع قفل به کار رفته بر روی درب نیز همان طور که اشاره شد می‌تواند از قفل‌های کلیدی، مکانیکی، دیجیتالی و بیومتریک و ترکیبی برندهای داخلی و خارجی انتخاب گردد.

قیمت انواع گاوصندوق

حال در ادامه قصد داریم قیمت گاوصندوق در بازار را مورد بررسی قرار دهیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی‌های اینترنتی، گاوصندوق ایران کاوه مدل ۲۴۵ اس، ۲،۷۹۸،۸۵۰ تومان شد.

صندوق الکترونیکی تراست سیف مدل ۲۵ سی آر دی، ۶،۱۴۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل فایل سه کشو ۱۱۰۰‌ای اِی سی، ۴۳،۶۵۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

قیمت گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل ۷۰۰ ال ای، ۲۲،۳۱۰،۰۰۰ تومان شد.

گاوصندوق مدل ۲۴۶ اس، ۳،۷۴۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۲۳۵ اس، ۲،۹۷۷،۵۰۰ تومان قیمت دارد.

لازم به ذکر است، قیمت‌های مذکور در بالا برگرفته از آگهی‌های اینترنتی و سایت‌های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت‌ها نداشته است.