شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#حماس#غزه

رسانه عبری: السنوار مذاکرات تبادل اسرا را متوقف کرد

رسانه عبری: السنوار مذاکرات تبادل اسرا را متوقف کرد

ایسنا نوشت: یک رسانه عبری زبان از توقف مذاکرات غیر مستقیم برسر دستیابی به توافقی برای تبادل اسرا میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درپی یورش ارتش این رژیم به بزرگ‌ترین بیمارستان نوار غزه خبر داد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در این باره اعلام کرد که یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس امروز تماس‌هایش با میانجیگران را در اعتراض به حمله به بیمارستان الشفا قطع کرد.

«یوسی یشواع»، خبرنگار امور نظامی و امنیتی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره اعلام کرد:«یحیی السنوار (رئیس جنبش حماس) امروز صبح و در روز آخر مذاکرات به میانجی‌های قطری اعلام کرد تازمانی که ارتش اسرائیل در بیمارستان شفا حضور دارد نمی‌تواند با اسرائیل مذاکره کند.

یشواع همچنین گفت: به همین دلیل هیچ پیشرفتی در این بازه زمانی در مذاکرات برای تبادل اسرا و دستیابی به توافق حاصل نشده است.

پیشتر روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع مصری اعلام کرده بود، توافقی درباره تبادل اسرا میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با نظارت قطر و آمریکا وجود دارد که احتمالا طی روزهای آینده اعلام شود.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مبارزان مقاومت فلسطین شکست خورده است چند روزی است که بیمارستان الشفا در غزه را محاصره کرده و با انجام حملاتی مرتکب جنایت در این بیمارستان شده است.

310310