شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

حملات جدید حزب‌الله به ۳ موضع دیگر نظامیان صهیونیست با سلاح مناسب

حملات جدید حزب‌الله به ۳ موضع دیگر نظامیان صهیونیست با سلاح مناسب

ایرنا نوشت: مقاومت اسلامی لبنان از حملات جدید به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی و ضربات وارده به آنها، خبر داد.

به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی لبنان از حملات جدید خود به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با سلاح مناسب مرکز نظامی «هرمون» وابسته به اشغالگران را هدف قرار داده و ضربات مهلکی به آنها وارد کرده است.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن مرکز پیاده نظام رژیم در «تلة الکرنتینا» در نزدیکی مرکز «حدب یارون» با سلاح مناسب خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه دیگری از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در «شتولا» با سلاح مناسب و ضرباتی که به نظامیان اشغالگر وارد شده است، خبر داد.

شبکه الجزیره پیشتر از هدف قرار گرفتن مرکز نظامی هرمون و شنیده شدن صدای آزیر خطر در «شتولا» در الجلیل علیا خبر داده بود.

ساعاتی قبل هم خبرنگار المیادین گزارش داد: امروز چهار مرکز در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. مقاومت اسلامی لبنان یک موشک ضدزره به سمت منطقه «یفتاح» در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

خبرنگار المنار هم از حمله به مرکز «المطله» در فلسطین اشغالی و گلوله باران مناطق «کفرکلا، الخیام و برج الملوک» از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای تایید کرده بود که دو موضع نظامی البیاض و مسکاف ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله با سلاح مناسب قرار داده و تلفاتی به این رژیم وارد کرده است.

جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی در سه هفته اخیر شاهد تبادل آتش بین رزمندگان مقاومت اسلامی و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

310310