شهر خبر

آخرین خبر از وضعیت طرح استیضاح وزیر امور خارجه رئیسی در مجلس

مجید نصیرایی درباره استیضاح وزیر امور خارجه رئیسی گفت: قطعا و یقیناً قاطبه نمایندگان این حرکت را دنبال نکردند و نمی‌کنند.

آخرین خبر از وضعیت طرح استیضاح وزیر امور خارجه رئیسی در مجلس
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ۱۱:۵۰:۱۸
اعتمادآنلاین |

مجید نصیرایی، نماینده طبس و فردوس در مجلس درخصوص مطرح شدن استیضاح وزیر خارجه به ویژه در شرایط کنونی منطقه، گفت: یکی از دوره‌های موفق وزارت امور خارجه که هم پرکار، هم فعال و هم موثر بوده همین دوران کنونی است. موفقیت‌های چشمگیر، عضویت در نهادها، سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و ایجاد ارتباطات بسیار خوب با همسایگان از جمله اتفاقات خوبی بوده که در این دوره رقم خورده است.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: از سوی دیگر گرفتن حقوق ملت که در کشورهای مختلف این‌ها مانده بود. در نتیجه یکی از فرصت‌های خیلی خوب و یکی از دوران توانمند و مثبت وزارت خارجه را شاهد هستیم.

نماینده مردم طبس تصریح کرد: وزارت خارجه در همین تحولات غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب به آن‌هاست عملکرد خوب و فعالانه‌ای داشته اعم از سفرهای وزیر امور خارجه، رایزنی‌های تلفنی با کشورهای مختلف منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و تلاشی موثر که از نخستین روز آغاز شد تا گامی در جهت توقف کشتار زنان و کودکان و به نوعی نسل کشی در غزه برداشته شود.

نصیرایی تاکید کرد: قطعا حاشیه‌سازی‌هایی که در این دوران بخواهد به وجود بیاید پیرامون این حرکت کمکی به تقویت که نمی‌کند بلکه عملا توانمندی و فعالیت کنونی را تضعیف می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا و یقیناً قاطبه نمایندگان این حرکت را دنبال نکردند و نمی‌کنند.