شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تاکسی

افزایش ارزش اسقاط تاکسی‌های فرسوده / چطوری تاکسی های فرسوده را اسقاط کنیم؟

اقتصاد افزایش ارزش اسقاط تاکسی‌های فرسوده / چطوری تاکسی های فرسوده را اسقاط کنیم؟

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش قیمت و انتخاب مراکز از طریق سامانه‌ ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده توسط تاکسیرانان خبر داد.

تردد تاکسی های فرسوده در شهر نه تنها راننده های این تاکسی ها را خسته می کند که مسافرین و مردم نیز از سوار شدن به این تاکسی ها همیشه گلایه دارند. ارزش پایین اسقاط برای راننده ها یکی از دلایلی است که آن ها از انجام این کار سر باز می زنند.

امین رهبر با اعلام شرایط جدید اسقاط تاکسی‌های فرسوده پایتخت، گفت: انتخاب مراکز اسقاط تاکسی‌های فرسوده از طریق سامانه نوسازی ناوگان که توسط ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده  راه‌اندازی شده است، فراهم شد.

وی افزود: تاکسیرانان می‌توانند برای مشاهده مراکز اسقاط منتخب با مراجعه به سایت nnhk.ir  از ارزش اسقاط و کسورات اطلاع پیدا نمایند.

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران ضمن اعلام افزایش ارزش اسقاط، گفت: پس از فراخوان از سوی ستاد نوسازی و اسقاط خودرو در  ۱۲ مرکز اسقاط مورد تأیید با اعلام قیمت واحد برای خودروی فرسوده و کسورات در سامانه مربوطه برای انتخاب توسط تاکسیرانان درج شده اند.

وی در پایان عنوان کرد: برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، خودروی «سمند سورن پلاس دوگانه سوز» در نظر گرفته شده است که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای مالکان ون‌ فرسوده و وام ۱۵۰ میلیونی با کارمزد ۸ درصد ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس برای تاکسیرانان سایر خودروها فراهم آمده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، متقاضیان برای ثبت نام نوسازی ناوگان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مراجعه نمایند.