شهر خبر

کنایه یک روزنامه اصلاح‌طلب به اصولگرایان؛ خالص‌سازی را هم ما باید یادتان دهیم؟ تابلوبازی درنیاورید

روزنامه هم میهن نوشت: خب معلوم است با همین بیانیه‌ای که این رئیس‌جمهور سابق معلوم‌الحال صادر کرده، بررسی صلاحیتش باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد.حالا که حسن روحانی ناپرهیزی کرده و خودش بهانه داده دست خالص‌سازانِ مخلص، چرا باید این کار توسط یک مجری تلویزیونی انجام شود؟

کنایه یک روزنامه اصلاح‌طلب به اصولگرایان؛ خالص‌سازی را هم ما باید یادتان دهیم؟ تابلوبازی درنیاورید
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۲۲:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه اصلاح‌طلب هم میهن در مطلبی کنایه‌آمیز به خالص‌سازان آموزش داده چگونه خالص‌سازی کنند!

به گزارش هم میهن، هرجور حساب می‌کنم می‌بینم شما این‌کاره نیستید. یعنی حتی خالص‌سازی هم بلد نیستید. این را هم ما باید یادتان بدهیم؟ خیلی رو دارید به مولا. هر چیزی آدابی دارد. هر چیزی. نه‌تنها دموکراسی و پاسداشت حقوق شهروندی و حرف‌هایی از این دست که شما را خوش نمی‌آید بلکه خالص‌سازی هم آدابی دارد. کلاس دارد. یلخی و گتره‌ای که نمی‌شود.

این روزنامه افزوده است: همین موضوع ردصلاحیت حسن روحانی. خب معلوم است با همین بیانیه‌ای که این رئیس‌جمهور سابق معلوم‌الحال صادر کرده، بررسی صلاحیتش باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد اما این کار هم برای خودش روال و منطقی دارد. حالا که حسن روحانی ناپرهیزی کرده و خودش بهانه داده دست خالص‌سازانِ مخلص، چرا باید این کار توسط یک مجری تلویزیونی انجام شود؟ آن هم یک مجری گمنام؟ اصلاً چرا باید همه بفهمند سیاست‌های کلان خالص‌سازان پایگاهش کجاست؟ این درست که این روزها تلویزیون مظهر پایداری است اما به این زودی که نباید همه از این موضوع مطلع شوند. هر چیزی وقتی دارد. این درست که دیگر تعارف از میان برخاسته است و فضای مجازی چیزی برای پنهان کردن باقی نگذاشته اما باید حفظ ظاهر کرد.